ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, March 25, 2013

做左一年媽媽

做左一年ftm,呢份工唔比返工輕鬆,24小時冇病假,我呢一年病左五六次,係平時既三倍...加上小天使未戒夜奶,好在佢埋身,我都餵得輕鬆,但就冇話一覺訓天光;有order要整餅既日子壓力特別大,佢怕悶又黏我,有時太忙都覺得對佢唔住...好在老公分擔家務,尤其小天使細時,頭兩個月真係冇啖好食又冇覺好訓,嗰時佢四點先訓...(唔通因為佢四點出世???)所以我開頭瘦得好快,本身大肚重左十八磅好快回復,依家產後一年比剛大肚時輕七磅,不過就多左對媽媽手,產後泵奶好快就出現,雖然冇泵五個月,但佢愈來愈重又大力,左手情況反而嚴重左...回想產後未夠一個月有幾次想過放棄人奶,不過本住有就餵既心態,輕輕鬆鬆餵左一年,估唔到今晚仲會谷到要放奶...小天使食固體差,好在都鍾意食奶,不過只限喺屋企,佢會食下又望住我笑,食完又伏喺我度,好sweet^^更好彩既係,奶量一直夠有凸而touchwood冇試過乳腺炎。其實由懷孕開始算幾好彩,冇嘔冇腰痛身手敏捷,冇高血壓蛋白尿,有糖尿反而令我注意飲食控制體重,生完唔駛為減肥煩惱,只係個一度比較磨人,總算一切順利;丁叮黃疸到五個月先叫做退晒,但慶幸肝腎都冇問題,只係膚色黃得耐啲,同埋住左幾晚醫院,而我就因為咁坐月冇進保。雖然ftm唔比返工輕鬆,但能夠同小天使朝夕相對陪伴佢成長,成為佢最愛,係何等幸福。^^

原諒我呢一年好少開電腦...

1 comment:

  1. 小陳太3:08 AM

    He is still up at night time?
    [版主回覆04/18/2013 19:34:44]夜媽會erer聲但唔開眼, 一啜即訓:p

    ReplyDelete