ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, October 11, 2013

人奶之痛

話說未結婚時已經有人話我知餵奶乳頭會損,bb會咬,到我大肚時知道係嘴形唔啱先會損,一開始就叫丁叮個嘴要大啲大啲,不過第一日都係損左,搽返母乳,照餵,一日已經好返。

到七個月第一次出牙咬我,咬左兩次,第一次我迫佢食奶唔食咬我我都算,第二次又黎,勁痛痛左十分鐘,一咬我即掌嘴加勁鬧,話好痛,話再咬唔請佢食奶,佢好錯愕咁望住我,之後一路都冇再咬,婆婆都好奇怪佢出左咁多牙都冇咬我,佢地係識聽架!

不過講到人奶最痛我唸非乳腺炎莫屬,聽講會發燒加痛過生仔,touchwood我冇試過。太多奶好易塞,所以我就算之前全泵都會控制好奶量唔好供過於求得太多,丁叮細時我泵三次夠佢食一日加日日有奶沖涼,之後食固體食少左奶再減泵,謝絕魚湯等上奶野,就係怕塞。生完第二日因為飲左好勁既上奶湯,仔又未食得好,胸有硬塊,即停上奶湯。記住唔係愈多愈好,除非你要儲冰奶返工,唔係既話平衡最好,阿b亦未必食冰奶,我仔就唔食,愈新鮮愈好味,自己試下就知。

1 comment:

  1. 我仔太大力,堅持唔到3個星期,就放棄埋身用奶瓶。

    ReplyDelete