ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, August 19, 2005

今日有同事辭職

係同我同期既同事黎就係住O係屯門, 返9點都要6點半起身O個個原來佢尋日冇返係去左簽約做老師間學校離佢屋企只有15分鐘路程而且得14-15堂, 人工都過萬做視藝科主任, 主教視藝另加中文但其實佢同我一樣ART只係讀到中三XD佢今次係自薦既間學校冇登廣告佢IN時亦冇見倒其他人奇就奇在咁遲先請差唔多2個星期前IN, 而且IN一次即請真係好好彩~原來自薦都幾有用依家我地學校好似唸住搵返之前IN落既後備黎代佢個位佢今日同校長講O個陣又話唔好意思又話遠, 結論都係搵倒教席唔做喇校長既回應係得喇得喇遲D先講其實我覺得都唔駛講太多校長聽倒既重點都係O個樣野我唸佢地都慣呢間學校既TA真係走得好快唔知黎緊既會係咩人呢仲要坐我隔離~~~~結果我地今日放學去左T其實一早已經約好左XD另外仲約左下星期四(即係佢LAST DAY)放工後去唱K添~~

No comments:

Post a Comment