ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, August 26, 2005

今日放狗又俾人鬧!!!!!!

之前都俾個阿婆話過一次架喇
叫我唔好帶隻狗過去屙屎
D風吹入黎好臭
今次死肥豬係都要過去
仲掙脫左條狗帶
嗌佢又唔聽
冇耐個阿婆又O係九丈遠嗌過黎
我嗌返過去話我都唔想架佢自己走過去
跟住隻死野仲跑入人地間屋!!!
個阿婆死命咁嗌我唔好帶佢過黎
我又好唔好老皮咁嗌返過去
話我都唔想架!!!嗌極佢都唔聽!!!!!
跟住隻死野入左人地間屋個花園俾人鬧, 趕佢走
我都嗌入去話打佢O岩架喇!!
跟住當住佢地面FIT左佢一野隻死野先跑返出黎
之後同佢扣返條狗帶返到屋企俾我FIT多幾野
第一下佢仲FING晒尾...之後FIT多野鬧左輪先識驚呢埋一二角
我直情開晒門叫佢走話唔要佢喇
夠膽死整甩條狗帶仲嗌極都唔返
佢明明就識聽
鍾意O個陣就啋下你唔鍾意就啋你都傻
後尾俾我彈左一下頭頂之後就呢左入個架底
我直情搵野頂住唔俾佢出黎跟住自己走去晾衫
晾到一半走去睇佢見倒佢突左個頭出黎
於是同佢搬返開D野嗌佢出黎
點知佢又縮返入去恐嚇佢都唔出黎
要我MOUT低攤開雙手佢先乖乖出黎
今次冇打佢喇係咁話佢曳曳曳曳><"""
跟住叫佢過去飲水(入屋時佢本來都想飲不過俾我捉住FIT左一野)
飲完水叫佢返入去自己間屋佢就乖乖返入去之後我
繼續晾衫佢就出返黎趴返O係地好似本時咁
入屋前搵我輕輕踩佢個豬背佢又fing晒尾
佢最大優點就係唔記仇
哈哈

No comments:

Post a Comment