ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 13, 2005

Happy Birthday to Wendy!!!



今日Wendy生日, 雖然病倒了, 仍然食左7件sushi同一件cheese cake~~:p
不愧係壽星女, 今日覺得Wendy特別風騷呢~~
功輔班放學時個學生問走得未, 我話得埋我得唔得呀?佢話唔係好得喎...阻住我打機...
我話你究阻住我打機咯~>3<
其實我地都係笑笑口咁講既, 之後仲一齊研究d game, 佢話佢打cs, 我唔知咩黎問佢dl定買碟, 佢話買碟要成3xx緊係dl啦, 佢話官網有, 不過再問詳細d佢就好似唔知頭唔知路咁...= =我話睇怕都唔係你裝架啦~~佢又話佢入唔倒亂, 一入就hang
不過話時話我都想轉玩第二隻, 好多外掛, 好冇癮, 一個個館好似死城咁...d怪俾d外掛搶晒, 唔好玩.../.\

No comments:

Post a Comment