ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 16, 2010

CS619@酒樓


黎到最後一批JAN既相喇~
CAFE之後我地去到最後一站--佐敦迎囍~
我地用4圍包左人地個場XD

一去到就俾左間比原定既更衣室好好多既化妝間俾我地, 入面仲有廁所, 因為成個場都冇人用, 我地可以去大廳o個邊既新娘房化妝換衫~
換左褂就轉妝set頭喇~

之前揀定既頭飾, 又幾靚喎~^^"

大家應該都認得我呢個餐牌?^^"

跟住我地又過左大廳影大合照~ 伴郎呢張相好正XD 佢間中有拍下戲架~XD

之後返過我地個廳敬茶, 首先俾老爺

跟住到阿媽~

大姑姐~

好鍾意我自己揀既金器~^.^傳統o個對係老豆揀既, 可飾頸上既唔多影倒:p 都好靚架~係一條蝴蝶結頸鍊同一個保妮豬牌~~^0^

準備開席, 大家又睇一次我地cafe播過既成長片段先~
老公呢個時候已經好唔妥下, 個樣呆晒呀陰公…

阿媽同佢相識幾十年既好姊妹都睇下好開心^^唔知睇到邊呢~

好喇終於可以食喇~~飲杯~~~

深情對望~

有冇見過新娘舉機影野食咁得閒~~XD

攝影師例牌叫新郎夾乳豬俾老婆食~^O^呀~~~

食到中途JAN叫左我出去影相, 不過老公個肚仔好唔掂影唔倒, JAN影左幾張就話: 一個人好似好寂寞咁…佢OK你再嗌我丫。「啊…」@.@

最後我地黎左呢度同MICHAEL錄一段對話作結。當時我地仲唸唔會背光咩?

我地既大日子終於完滿報告完畢喇~^^

多謝各位~~~^0^

Jan's Photos
1. CS619@home
2. CS619@出車~
3. CS619@文化中心

4. CS619@註冊

5. CS619@Cafe

6. CS619@酒樓

1 comment: