ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, March 20, 2014

新生兒五寶(用後報告)

請教各位媽媽/準媽媽, 你地買左/準備買咩牌子型號既BB用品?咩原因令你選擇佢?

1. BB車 <<<我買左Chicco Simplicity Stroller同朋友俾既winnie the pool士的車! 由於屋企有一程小巴, 初生一直冇用車, 到4, 5個月坐時個樣悶悶不樂咁, 爸爸就抱…到6個月直頭喊唔肯坐…搬屋打算賣, 最後都留返, 好在16, 17個月忽然肯坐! 到依家都間中有用, 但就士的車用多好多, 雖然唔可以平訓, 但輕好多, 自己咩住上落巴士小巴都好輕鬆~ chicco就有6.x kg 一個人抱係仲要上小巴有難度, 多數同爸爸一齊出去, 或者去附近行倒既地方先用, 有時飲茶坐車仔唔坐bb凳都得~ 如果唔係出世前買左車, 我會買aprica架2.x kg! 當時愛嬰紡賣$2000~ 抵~同士的車差唔多重, 上落小巴冇難度, 初生又可以平訓~ good!


MaMa A. combi , 輕身, 自己同bb出街都得MaMa B. Chicco Travel system (include infant car seat). But i don't think this is suitable in HK. The stroller is pretty big.
MaMa C. Peg Perego p3 compact, 好用,  Combi 車身太少及軟, 坐唔夠4個月就要換車, 不要掛太多野, 容易反車, Chicco & Peg Perego結實好多
MaMa E. combi,車身係窄d的,如果你的係大b就唔適合 / 好快就要換車但好似子陽咁,坐到宜家都仲仲坐到,係對腳伸哂出來之嘛 XD combi 細架d,真係輕d,上落車收合都好方便我o個時真係可以單手抱住子陽單手收車 - 如果老公唔係可以成日陪你去街 - 呢個point真係好重要 :) 同埋我覺得未出世買定好D... 因為NB都成日用到車因為我唔識用揹帶 @@ 怕揹住個NB會跌,所以子陽 NB 除左抱就係訓車我揀左 combi 成個 seat 位可以訓哂o係度 - 話明適合 NB - 3歲 / 4歲的

2. highchair <<<我買左aprica 589, 朋友俾左張ikea, 最後aprica初生訓同3-6個月間中坐睇電話, 食飯只用ikea, 因為膠方便清潔, 丁叮會lam 椅背…朋友問親我都係推介ikea! 或者disney褶得o個種慳位都係好選擇!

MaMa A. combi , 普通版, 因為豪華版個箱冇咩用MaMa C. aprica 589, 真的不錯, NB 都用到, 囝囝坐得好開心
MaMa E.
其實真係張張都差唔多 @@ 如果你諗住畀他 NB 訓下晏覺的咪買可以 "平訓" 嫁囉否則唔買,訓BB床都得,等遲D大D可以坐到先買張唔使平訓的,平D ~

3. 奶樽<<<出世前買左chuchu普通同人奶嘴, 初生住院我又買左pigeonnuk, 姑娘話佢跌磅多唔好用難啜既嘴, 屋企又食得差過醫院, 於是跟醫院買pigeon同nuk, 好煩~有時呢種食得好, 有時o個種食得好, 又試過剪大個嘴, 仲買過一款樽身有弧度既…o個隻食得最差…佢可以因為帶錯奶嘴出街, 餓到2, 3個鐘後返屋企換左嘴, 座返暖支奶先食…最終o係7個月轉返全埋身, d樽搬屋時係掉得掉, 送得送。



 MaMa A. pigeon, 老牌子, 其實想買chuchu, 不過諗落pigeon都唔差, 又平d, 其實到時阿b岩唔岩用都唔知, 所以買pigeon. and 我買玻璃的&ppsu... chuchu貴好多~ MaMa B. Dr. Brown - This is recommended by my friends. No leak and BB doesn't have much gas.
MaMa C. 我本來都打算用Chu Chu 玻璃 + 人奶咀, 但因為決定買avent 奶泵, 所以全部轉曬用avent 奶樽MaMa D. pigeon奶嘴係好易比BB啜到. 基本上吾啜D奶都會BID出黎. 所以好易食風&嘔奶. CHUCHU要啜先食到奶.食奶時間上會耐左. 但小D風&少嘔奶.我印象中我個仔好似未試過噴射式嘔法.
MaMa E. chuchu... 但其實咩牌子都唔大問題,o係市面賣得的都ok :) 但你要留意,如果你餵人奶,一時埋身一時用奶樽? bb 有機會會唔識分 "乳頭 / 奶咀" 因為奶咀係易啜好多嫁,到時他就唔肯埋身你要買d 有 "專for人奶奶咀" 的奶樽,好似 chuchu / avent 都有 ~
4. 奶泵<<<買左swing, ameda雙泵avent手泵~ 人人話avent好用, 我覺得麻麻…swing唔夠力要邊泵邊手擠, 好快已經左手媽媽手, 有朝訓醒門都開唔倒…買左個三手ameda, 自己改裝bra做hand free, 之後對手輕鬆左一排, 點知ameda壞左, 用返swing, 今次到另一隻手中招…而我亦o係阿仔愈食愈差既情況下轉返全埋身, 但對手由於抱仔同玩電話到依家(2歲)都仲未好…

MaMa A. 想買medela freestyle... 猶豫中...MaMa B. medela - the link I show you before. Nice pump, easy to use, convenient, and can pump 2 breast at the same time, but you may mind the motor noise when you are pumping.
MaMa C. medela freestyle 係個好的選擇, 我個個fd都話得medela 同 avent 有用, 不過貴d, 如果你未知自己是否堅持到餵人奶(我都想過放棄), 我想你都係等生左先 or 選擇 medela swing, 口碑都不錯. MaMa D. 有朋友比左個2手CHUCHU奶泵, 用左幾次無用, 轉用埋身&用手. 因為無咁麻煩~  
MaMa E.
我覺得最好係 avent 手pump,好好用但後來因為我要返工 pump奶... 時間得好少 @@ 於是買左個 medela 電雙pump,都好快好方便但最好pump完,再用手"支",會清d ~
5. 消毒奶煲(係咪其實咩牌子都冇咩所謂?<<<買左tt, ok la~ 其實真係冇所謂


MaMa A. tt, 見佢夠大又平, 雖然中國製, 但好多野都係中國製, 唔驚得咁多~ 都有睇過nuk同avent... 始終tt好似好d~ MaMa B. Avent - easy to use, and easy to clean
MaMa C. 其實, 真係冇所謂, TT 的確不錯, 但我還是買了AVENT, 因為AVENT 係大奶樽
MaMa E. TT,一來會展做緊特價,二來貪它夠大 :)

10 comments:

  1. yanyan10:37 PM

    1. BB車
    Chicco Travel system (include infant car seat). But i don't think this is suitable in HK. The stroller is pretty big.

    2. highchair
    I didn't buy the high chair yet, and cannot give you any opinion

    3. 奶樽
    Dr. Brown - This is recommended by my friends. No leak and BB doesn't have much gas.

    4. 奶泵
    medela - the link I show you before. Nice pump, easy to use, convenient, and can pump 2 breast at the same time, but you may mind the motor noise when you are pumping.

    5. 消毒奶煲
    Avent - easy to use, and easy to clean

    ReplyDelete
  2. 小藍, 希望幫到你.

    1. BB車
    我冇考慮過買 Combi, 因為現在HK 既BB都係偏大件, 佢車身太少及軟, 而且太多FD 話BB坐唔夠4個月就要換車, 留意好多fd話 Combi 車不要掛太多野, 容易反車. 個人喜歡 Chicco & Peg Perego多D, 因為結實好多, 我買左 Peg Perego p3 compact, 好用.

    2.High Chair
    由於我買左大床給囝囝, 所以High Chair 真係好幫到手, 可以係home 周圍推, 我買左aprica 589, 真的不錯, NB 都用到, 囝囝坐得好開心.

    3. 奶樽
    我本來都打算用Chu Chu 玻璃 + 人奶咀, 但因為決定買avent 奶泵, 所以全部轉曬用avent 奶樽

    4. 奶泵
    medela freestyle 係個好的選擇, 我個個fd都話得medela 同 avent 有用, 不過貴d, 如果你未知自己是否堅持到餵人奶(我都想過放棄), 我想你都係等生左先 or 選擇 medela swing, 口碑都不錯.

    5. 消毒奶煲
    其實, 真係冇所謂, TT 的確不錯, 但我還是買了AVENT, 因為AVENT 係大奶樽.

    留意 ~~
    Discount, 因為Jusco & 永安discount 時, BB車及high chair 真係平好多
    [版主回覆11/08/2011 15:03:23]你生左幾多日? 可能遲下會多d ^^ 你係ftm還是遲下要返工?
    [Bobo回覆11/08/2011 14:19:58]我買左avent, 但奶量不多, 夠佢埋身食, 冇多泵出來
    [版主回覆11/08/2011 13:47:23]咁你係咪買左FREESTYLE?

    ReplyDelete
  3. Kin Yan Doris10:34 AM

    咁快收集意見!?!?!需要準備了!?!?^v^
    [Kin Yan Doris回覆11/08/2011 11:10:43]這個一向都是的...HEHE^^
    我見你咁仔細...我以為你需要買了...^V^
    [版主回覆11/08/2011 11:07:51]你知我一向都準備充足架啦~^^

    ReplyDelete
  4. wing sze10:38 AM

    ~ highchair... 其實真係張張都差唔多 @@
    如果你諗住畀他 NB 訓下晏覺的咪買可以 "平訓" 嫁囉
    否則唔買,訓BB床都得,等遲D大D可以坐到先買張唔使平訓的,平D

    ~ 奶樽,子陽用chuchu... 但其實咩牌子都唔大問題,o係市面賣得的都ok :)
    但你要留意,如果你餵人奶,一時埋身一時用奶樽? bb 有機會會唔識分 "乳頭 / 奶咀"
    因為奶咀係易啜好多嫁,到時他就唔肯埋身
    你要買d 有 "專for人奶奶咀" 的奶樽,好似 chuchu / avent 都有

    ~奶pump我覺得最好係 avent 手pump,好好用
    但後來因為我要返工 pump奶... 時間得好少 @@
    於是買左個 medela 電雙pump,都好快好方便
    但最好pump完,再用手"支",會清d

    ~ 奶煲,我o個時買左 TT,一來會展做緊特價,二來貪它夠大 :)
    [版主回覆11/09/2011 11:12:23]我唸住整餅多數o係廳可以睇住佢, 出去晾衫又可以推近門口, 床就擺房。有人話chuchu難啜d, 有好有唔好~有d太易啜又有問題; 如果一開始用埋身餵+人奶奶嘴會唔會冇呢個唔肯埋黎食既問題?medela雙pump即係邊款?freestyle?我唸住avent手泵+medela swing ok嗎? 有人話唔好買手泵, 有人就話好過電。奶泵好似多數人買TT呢~你今胎係咪冇咩野要買?^^ 係喎車仔你用咩牌子?

    ReplyDelete
  5. matta*mama4:44 PM

    我一樣都未諗掂!!
    太多選擇,選擇困難症呀!!!
    [版主回覆11/10/2011 17:34:54]係咪唔方便add你fb?
    [版主回覆11/10/2011 17:34:40]我暫時打算買chicco車仔, aprica high chair, meedla swing+avent手泵, tt奶煲, chuchu奶樽~

    ReplyDelete
  6. wing sze12:26 AM

    咁你又的確需要張 highchair :) 你睇下啦,其實可以平訓到的已經ok
    其他的,都係外觀 :)

    子陽一開始係埋身 + 醫院d 十字大奶咀 (因為他要照黃,成日出入醫院)
    之後頭 2個月都係全埋身,後來我要返工,他就要用 "人奶奶咀 + 全埋身"
    頭一兩日子陽係唔肯啜奶咀的!!!!!!! 後來慢慢ok,反而埋身他食得好好

    你係咪都要返工嫁?! 好多時間 pump?! 否則其實一對 medela swing 電pump 都ok啦
    pump完再用手支,清好多的
    我覺得唔使再買個手 pump.... 反而返到屋企就埋身,咁可以刺激造奶

    今胎,真係冇咩要買 @@ XDDDDD

    車仔我們用緊 combi,講真,子陽真係細細粒,所以一直到宜家都仲係坐到
    但我識有d B,真係唔夠 6個月就要轉車
    與其諗咩避震 / 輕重,其實個B大細都好重要嫁
    [版主回覆11/12/2011 17:45:01]我應該轉全職整餅+湊B架喇, 所以主要埋身餵, 打算買一個SWING, 一對唔抵, 問左人借FREESTYLE, 不過未知幾時有, 至於BB車, 大就自然穩同夠訓, 不過重都係一個問題…

    ReplyDelete
  7. wing sze11:34 PM

    如果你可以全職,我建議你不如全埋身
    一來唔使買咩pump咩pump,二來其實你一邊要埋身,之後又仲要再搵時間pump好煩+累
    三來唔使買咁多奶樽 (一至兩個 for incase),又唔使成日洗奶樽 + 消毒...
    四!! 最重要!!! 就係埋身增加親子 :) 爭好遠嫁 :)

    至於 bb車... 我用左 2年 :) 我 buy combi :)
    [版主回覆11/13/2011 17:18:56]我其實都打算全埋身…不過驚有剩/谷所要泵, 打算一邊泵, 另一邊埋身餵, 一次應該食唔晒2邊呱…

    ReplyDelete
  8. Kuromi8:00 PM

    如果真係想餵人奶,freestyle絕對好用!誠意推介!
    [版主回覆11/18/2011 08:18:08]但我主力埋身餵喎, 朋友買左都係用單泵多(懶洗)我唸買住個SWING先

    ReplyDelete
  9. cherry1:31 PM

    1) BB 車我用COMBI, 因為自己一個出車都OK, 二來我有得平, 睇下你係咪要一個人成日同BB出去, 遲D一田大減價, 你留意下. 吾好買新款紫色那部, 表妹SAID吾穩(佢公司做COMBI代理)
    2)HIGH CHAIR 一定要, 因為可以搖BB瞓, 大個又可以食飯, 不過最平可以了, 我用COMBI, 因為又有平
    3) 奶瓶 - 以我經驗, 吾好買太多住, 因為BB好簡奶咀, 係醫院用NUK, 番到屋企, 我個仔吾識用CHU CHU (佢防奶漏, 好好GA), 因為好用力, 之後用NUK, 一個月後佢又吾飲用MR. BROWN 漏到七彩同佢吾啜, 之後用番CHU CHU, 不過奶咀煲好多次令佢軟身先用

    ReplyDelete
  10. 我同事話chuchu奶樽放唔落Avent奶煲架! >.<

    ReplyDelete