ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, March 19, 2014

迪士尼第N回

23m21d


朋友問起我同個仔究竟去左幾多次迪士尼…又有人話我張年票真係好抵…

我真係唔知呢一年去左幾多次…老公話有30次, 我估冇…佢話20次肯定有…

一個月肯定去唔倒4次…3次都應該冇…好少連續個個禮拜去…暑假同旺日又少去, 12月有半個月唔入得…不過我估20次應該有…

今日訓醒問丁想去邊度玩, 呢排多左o係屋企成日要勞氣, 黎緊又要整餅, 所以趁呢2日得閒就同佢去玩, 佢一般都會答"呢度"…今次話去遊樂場, 跟住又話迪士尼, 問佢遊樂場定迪士尼, 佢話迪士尼, 問佢去海洋公園好唔好(8號先去完迪士尼)佢話好, 但海洋公園同迪士尼, 佢都係想去迪士尼, 好啦~ 咁就去啦~

10點起身, 都係點幾先出倒門口…去到剛剛睇巡遊…fb見倒有幾個3月媽媽分別都去緊,  於是約埋一位325媽媽一齊, 又撞倒2位3月媽媽


今日算好少人, 差不多樣樣唔駛排, 同上次(8號)紅銀卡得選日加落雨天真係天淵之別!

睇完巡遊, 玩左2轉小小世界, 木馬, 咖啡杯, 睇米奇3D, 金像獎, winnie the pool, 迷離莊園~
算係咁~

第一次自己坐木馬(op兒童皇國o個隻唔計), 我坐隔離o個隻! 中途有話唔要馬馬, 不過都算順行完成~!


印象中第3次玩迷離大宅, 之前pool pool都驚, 今次玩完大宅同我講"呢個好玩呀" *0* 大個仔喇~

反而咖啡杯有d驚, 一轉就好緊張捉住我手話"唔駛驚"@~@ 即係話佢好驚XD


今次仲係第一次O係巡遊中出去跳舞~ 其實佢一向不是太熱衷, 亦唔會跟住un, 最多揮下手, 今次剛訓醒都唔係好想出去, 見朋友仔出佢先肯出去玩彈

No comments:

Post a Comment