ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, September 05, 2005

趕放工既感覺真係好辛苦

我鍾意慢慢做好晒D野先走
但D同事就多數好準時走,
第日先返黎做埋D野
如果D好快做完老師又期望你快起貨既野, 我唔做完就走會好唔安落
今日個主任我地同佢搵D包書膠封住2塊BOARD, 我之前做緊既野一路都未做完, 所以到差唔多放工先有時間整, 不過D同事就已經執好野準備走! 咁我話我自己整啦~其實一個人都整倒既, 佢地放工走人都應該, 係我唔想走~
不過結果佢地3個都留O係度幫手做埋先~~其實我本來仲想PRINT埋張班牌過埋膠先走不過我又費事要佢地等咁耐, 都係留返聽日先

No comments:

Post a Comment