ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 17, 2005

「校園巡禮」花絮

佢對住個外藉教師MARK大個口好想講野, 不過又講唔出, 只係O係個教師講完一句之後好醒咁「YA~」左一聲~幾次都係咁XD好得意~~XD
呢度係幫D寸賓影相PRINT相既地方
副校、校長同埋一位外藉教師HETAL
好搞笑~佢見我影相即刻擺晒鋪士XDDDDDDDDD
來賓睇獎盃~呢度就係我當值既地方喇~由點半企到4點跟住休息半個鐘, 之後5點又休半個鐘再企到6點半完場, 不過4點打後我好多時都去左影相 :P D老師叫我影多D, 不過影完又冇人問我羅返黎睇喎~~@@

No comments:

Post a Comment