ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, March 31, 2006

請左2個新TA

今日請的
18號即係放完假返工
會坐我地隔離, D位會執過為左對我地公平, 人工同我地差唔多, 而且新學年唔會有人工加(據書記小姐說)一個同我地差唔多大, 一個細D

上次請KAREN既時候我又係咁O岩落去過膠, 佢坐我隔離做手工
今次我同KAREN落去IN O個陣又係有2個坐我隔離
我當時已同書記小姐話應該係架喇, 上次我又係落黎過膠
點知真係
今日小姐同我講話下次請人叫我落黎坐XD
結果請左其中一個, 另一個係今日IN既

No comments:

Post a Comment