ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, March 02, 2006

功輔有感

今日功輔班有個學生同平日表現有D唔同,佢上學期都試過一次, 今次我唔想再鬧佢, 我好想好好地同佢傾, 不過似乎唔係好湊效; 可幸既係, 當我逐題逐題指住同佢一齊做既時候佢都肯做, 我已經好安慰。真係好想幫佢, 好想關心佢, 好想佢知道有人錫佢。其實佢資質唔差, 尤其是數學, 我對佢好有信心, 上學期我都同佢講過, 睇見佢專心做功課或者做卷係我最大既鼓舞, 結果上學期期考佢果然冇令我失望, 中文同數學科成績都係班中既首幾名, 好多人唔合格既科目佢都合格; 偏偏佢成日擺出一副懶懶閒既態度, 明明可以做好D, 我唔想由佢繼續落去, 如果逐題逐題慢慢做可以幫倒佢我好樂意咁做, 可惜一班十三人, 唔容許我花太多時間O係佢一個人身上, 對其他同學亦過意唔去…
我已經唔係第一次為左佢喊, 上次功輔完後去左教員室想好好地同佢傾, 點知佢擺出一副完全唔合作既態度, 我無法走入佢既世界, 結果自己激動到差D忍唔住喊; 今次卻係O係返到屋企之後同人傾返既時候。
或者呢個先係我最錫既學生, 好希望佢能夠開朗咁成長。
專題研習期間睇過佢一副相, 笑得異常甜美, 好鍾意佢呢個笑容……

No comments:

Post a Comment