ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, March 09, 2011

老公

黎到婚後8個幾月, 終於習慣叫「老公」~~不過多數都係叫「老公呀」~XD



之前成日問結左婚既JM, 婚前婚後有咩分別, 尤其一D拍拖多年甚至同居多年既情侶。

有個拍左十幾年拖既老婆話: 真係唔同架! 佢本身已經好就我架喇, 結左婚對我再好D

有個又係拍左十一年既老婆(註冊後)話: 冇咩唔同喎~(擺酒後): 原來真係有唔同架~~

當然亦都有D覺得冇咩分別, 老夫老妻~~



而我自己呢~ 除左一D實質D既野~例如每日都見倒對方啦~(以前係半同居)好乖成日洗碗啦~主動洗衫啦~俾家用呢D之外, 原來一紙婚書代表一個家, 經過一個儀式, 有左家人既感覺。而以上呢種種表現, 都係因為有左家既感覺而來。





情侶可以分手, 但婚後2個人成為家人, 而家人係一世既, 密不可分。

聽返舊既絕情谷(其實我聽緊第三次), 倪震當時仲未結婚, 亦未有結婚生仔既打算, 不過佢都教D聽眾, 結得盡可能都唔唸離, 尤其有左小朋友, 除非發生家庭暴力。一個睇落咁唔願意承擔既人對婚姻都有呢一份尊重, 又或者係對婚姻太過認真所以先唔會輕易結婚。



原來婚前婚後唔同既係多左一份家人既感覺。呢個就係我既結論, 大家有同感嗎?



同同事講起唔知咩, 佢話結左婚就唔同架喇, 我話, 我覺得結左婚仲sweet左喎~(尋晚先同老公講起, 唔知點解好多人都覺得我地好sweet, o係facebook status既一d閒話家常, 都引起一d熟/唔熟既朋友類似既留言^^)跟住同事話: 生左小朋友就唔同架喇~我都相信生左小朋友會好忙, 或者會忽略左對方。初拍拖時有朋友同我講, 唔好見咁多, 要攤薄d, 細水長流, 然而我地7年幾以黎, 有超過一半既日子對住對方都唔會悶, 只有愈來愈甜蜜。

從朋友口中知道老公為我改變左好多, 我亦眼見佢呢幾年既轉變, 令我深深感受倒你既愛。

身邊或者yblog都認識已離婚既人, 有d有小朋友, 有d只係結左婚1, 2年, 佢地可能都有自己既苦衷, 亦可能唔係必要選擇離婚既結果, 但無論如何希望大家唸清楚, 好好珍惜你所擁有既野。

No comments:

Post a Comment