ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, June 01, 2011

未了的心願

這幾個月來問了ec同一問題幾次---「可以吃刺身嗎?」^^" 平日其實也不是特別愛吃, 3月中旬第一次叫板長外賣, 便對刺身念念不忘…至今已經兩個多月沒吃過了, 大約還有3, 4星期要戒口, 不過如今已經沒有那麼渴望了。

也許喜歡刺身的不是我? 還是我失去了衝勁? 不管怎樣, 大解放之後還是要好好吃一次好吃的, 下次不要再想著刺身流口水:p



星期天去了做負離子, 上次鄰居介紹的那一間, 雖然荃灣有點遠, 不過今次不焗油只需三小時便完成, 比起以往最少要六小時快很多呢~也比最昂貴的那一次做得好, 更便宜很多很多(大概在那裡做一次可以回來做五、六次)! 也許三個月後再來吧, 髮型師說我的頭髮長得快, 而且我只是補做新長出來的, 也不怕傷頭髮。以前年少時會覺得這樣很不划算, 實際上頭髮傷了更划不來呢…:p

今個星期有空的話也許要去補補牙, 不過現在又不痛, 還是等可以吃乳酪再去?



此外, 旅行也是我本來不許做, 如今可以做的一個項目。不過假期不多, 只能去我日夕掛念的台灣, 今次去台北還是台中呢, 一直想去清境, 可是暑假天氣這麼熱, 還是留在市內逛逛好? 抑或去墾丁?不過我對陽光海灘一直提不起勁…也許主力留守台北, 到台中一天遊買個三明治吧~?大家有好提議嗎?大約4天的行程。

4 comments:

  1. 貓小玲12:58 PM

    清境係山上, 就算夏天去, 應該都會比較涼快呢~ 推介呀!!
    [版主回覆06/01/2011 14:48:00]不過路程遙遠, 老公其實好怕搭長途車…所以一直都唔肯去…:p 上次有朋友8月去好似都係幾熱下, 而且睇人地d相成日落雨…落雨就好似冇咩好做, 加上得4日時間, 好似花太多時間o係交通上
    仲有呀~清境冬天有可能會落雪, 所以冬天去似乎好氣氛d呢^^

    ReplyDelete
  2. 貓小玲3:55 PM

    落唔落雨就睇下好唔好彩啦~ 但我上次去民宿主人話清境好少落雪, 合歡山果邊落雪機會大d... 我由台中高鐵站搭的士去好似都係個幾鐘咋喎... 如果你喺台中落機, 都唔會嘥好多時間既...
    [版主回覆06/01/2011 16:01:00]的士都要個幾鐘…如果落雨咁幾日假期咪泡湯囉…我地上次新年都想去, 點跳去到真係落雨…老公話好彩冇去…
    好似只係落過1, 2次咋XD
    你住邊間呀? 我有幾間都幾鍾意, 不過都驚上到去冇野做, 會唔會多D人會好玩D呢?

    ReplyDelete
  3. 貓小玲5:27 PM

    我係前年聖誕節時去, 住左兩晚白熊屋 (又名熊熊屋), 間民宿好童話, 好有聖誕氣氛架! 仲有幾隻金毛尋回犬同一隻貓, 好得意呢~ 其實清境真係唔算多野行, 兩三日乜都夠, 但我覺得環境好舒服, 好relax囉...我個blog都有寫呢次遊記架! 就係去影婚紗時順便去埋囉~
    [版主回覆06/01/2011 17:56:00]我都係去影婚紗相時想去架, 不過老公就話太趕, 2, 3日係FOR清境?咁都算玩倒好耐喎…聖誕去旅行真係好有氣氛呢~~~

    ReplyDelete
  4. 珍妮花3:39 AM

    而家都仲有好多嘢唔食得? 
    [版主回覆06/03/2011 09:15:00]生冷野, 涼野, 凍野, 刺身都唔食得

    ReplyDelete