ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, April 04, 2006

邊個摸邊個屎忽先...= =|||

話說今日有2個學生嗌交嗌到面紅耳熱喊晒口
其實只係只中一個喊晒口
2個都係我既學生
不過案發時間係午間活動我巡樓期間
o係門口望入去見倒佢地好似嗌緊交郁手郁腳
爭拗既題目居然係...邊個摸邊個屎 忽先............= =
講得幾鬼激動仲話「你自己有個妹唔去摸佢?」
「點解要摸我個妹呀?你自己夠有妹咯!」
「咁你又摸我!!」
「你摸我先架!!!」
「換轉係女仔你夠唔夠膽摸丫!!?」
淨係邊個摸邊個先都拗左好耐...又話人斷背......
喊o個個仲話「你自己摸完人又走左去!!!」= =
有個多事既同學仲搵張紙巾同佢抹檯面既眼淚跟住遞俾佢抹面...真係好朋友.......
我企左o係度都唔知點做好
其實我覺得好小事囉....只係叫佢地冷靜d唔好嘈喇, 拗落去都唔會有結果
喊o個個又話「最多咪見訓導主任!!!」好在呢個時候佢地班主任入左黎...我就交左俾佢處理

放學後功輔班前班主任訓左佢地一輪, 功輔班開始時都唔係好妥, 不過最後又走返埋一齊玩
細路仔就係咁...

No comments:

Post a Comment