ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, April 06, 2006

女導遊

Scorpio:
10點半機
6點幾起身, 9點去到機場, 11點幾先起飛
落機, 出到市區已經2點幾3點
旅行社包埋車出市區
不過仲包埋個唔多好聲氣既女導遊, 串串貢咁, 戴晒口罩, 見倒我地行過又唔出聲, 明明已經貼左貼紙悉認
收左我地張旅遊簡介紙, 上到車仲賴好咁話可以借俾我地抄返上面d野\"/
係車上介紹左個一天團, 俾我就真係唔想再對多佢一日, 不過好似有個單身男士報左

Chrixcape:
o個個所謂導游 ... 如果唔係免費車我實叫佢收聲 ...

No comments:

Post a Comment