ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, November 07, 2007

麵包初班VII~墨西哥包+香蔥火腿包


2堂冇上尋晚終於再上返, 其實第四堂咁悶搞到我都有D懶, 第五堂眼訓到爆返左屋企出唔倒黎= = 上一堂撞正生日~一早預左唔返:P


尋晚返去又搓包, 今次加左好多水, 不過同之前一樣咁易搓~


墨西哥皮阿SIR同2個同學整既, 不過我都有份o即~o個幾隻動物造型就係我o即架喇~仲有8個普通款都係我o即, 不過唔知邊8個…亦唔知係咪我分倒o個d…^^"



我自己要左豬豬(有2個話係龜一.一)~貓貓俾對面位同學要左~



呢個俾左auntie~



至於個香蔥火腿包…由搓粉到上餡, 造型, 切同焗都冇我地份…我地只係睇同食…


9點幾就落堂, 早左大半個鐘~


食評:專員話墨西哥皮好正~


阿sir講左下堂唔整炸雞包, 因為唔夠爐有排炸…不過就炸蛋球


上堂唔炸返屋企又點會炸…如果真係唔炸我會好失望…


應該唔報下一堂麵包班住喇~上堂整包有d悶, 呢排又唔多想食, 一來太肥喇我…= = 二來迷上手作仔:p 培養下d唔肥既嗜好都好~不過可能會報返西餅八, 一來班同學都唔錯~二來阿sir好人~三來始終近好多時間又fit~(麵包大埔得黎要星期日朝早, 不過其實唔報又驚下堂上唔倒…)


1 comment:

  1. 珍珍5:50 PM

    妳果班唔整炸雞包?我地個亞Sir話會整,我覺得課程有寫而唔整,唔係咁好喎,係呢,妳果班個亞Sir姓咩架?
    [版主回覆11/11/2007 19:33:00]我覺得好失望囉…課程編得點會整唔倒…唔想呾遲落堂呱…
    我又唔係想投訴…佢又唔係話唔好…但又硬係覺得好似人地d班好d咁…

    ReplyDelete