ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, November 22, 2007

西餅班(六)X~士多啤梨公主盒+水蒸蛋糕

話咁快黎到最後一堂喇~今堂一個實習一個示範~



用焗盤焗左一盤薄薄既清蛋糕~今次用分蛋法(UN D, 全蛋糕軟熟D), 冇加牛油(脆D乾D), 之後用模焗出2片圓形, 再加長條形圍邊, 鋪好之後o係圓片上加上吉士餡同什果, 再加一層圓片, 上面搽少少吉士餡黏住, 砌士多啤梨, 最後灑上糖霜即成~(糖霜返到屋企唔見晒= =)



堂上隔水焗, 加sir整好晒入埋杯焗埋~


技巧: 阿sir話凡係落左發粉既野可以俾佢發2個鐘先會軟熟d好食d~今次呢個同我上次蒸既馬拉糕差唔多咁少氣孔…同埋出爐試食有發粉味, 阿sir話放涼左會好d, 同埋發過又會好d~


今堂係最後一堂, 阿sir係咁問我地有冇野問~^^


再見喇阿sir, 我地出年見啦~


再見喇咁多位同學~~ o係度既打聲招呼丫~^0^/


3 comments:

  1. 小豬碧碧11:06 PM

    如來可以發2個鐘先. 又知多樣野. thx
    __________________________________________ 可否投過票俾我表弟 http://www.baby-kingdom.com/customer/johnsonsbaby/contest_nov07/enlarge.php?id=869&cat=ls&from=e

    ReplyDelete
  2. SkyBlue11:48 PM

    可以發咁耐嫁??

    ReplyDelete
  3. 其實, 你一成日整咁多款的蛋糕和甜品, 會否唔記得怎整的。你常常去上堂的?
    [版主回覆11/23/2007 18:04:00]我報左一期工聯嘛, 十堂西餅十堂麵包~一星期一堂
    要睇譜架~:P

    ReplyDelete