ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, January 22, 2010

唔夠一個月

仲有唔夠一個月就影相…仲未肯開turbo…
今個月準時到不得了, 影相o個陣正正就係我最肥既日子…T^T早幾個月都遲10-20日, 仲唸住可以o係冇咁肥既日子影相…真係大失預算, 但願唔好影相o個幾日黎:p

影完第一輯之後肥返幾磅, 跟住上上落落咁, 不過驚影相o個陣最少差5磅… 麥皮有照食, 雜菜湯有飲, 但係間中都有食飯, 星期六日繼續放肆, 仲食埋零食…
冬天真係好大障礙…好在我bd o係夏天…今年冬天特別多雨, 又凍又落雨, 一入黑完全唔想出街跑…結果又窩o係屋企…

我O係FB出過一個STATUS係: 咁既天氣只適合食同訓…
被竇暖笠笠, 食野又暖笠笠…
雖然跑完會興, 但是跑O個陣D寒風吹埋黎, 氣管都唔舒服…落雨又怕sin…我有PK擦傷面既經驗(仲要唔係雨天)…依家要萬二分小心…

訂左STEPPER…唔可以俾藉口自己懶喇!!.\/.

話時話…好耐冇舉啞令=0= 呢樣真係冇藉口喇…

之前fancl買既去水丸同lotion留返下個月用先! 好似真係有d效


2 comments:

  1. 加油加油加油呀~~~~!!! 你一定係個靚靚新娘 ! hehe~

    ReplyDelete
  2. 加油呀!
    有恒心事竟成~
    我都好想買STEPPER
    不如你用完話我知會唔會好嘈? 我驚樓下投訴呀~~
    THX THX~~!!
    [版主回覆01/26/2010 12:30:00]呢部係我第三部stepper , 滴dWD40就唔嘈 我仲未的得起決心呀…仲有3個星期倒咋:P

    ReplyDelete