ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, February 15, 2010

新年與情人節

唔知點解今年冇咩過節氣氛, 尤其情人節:P


今年冇準備情人節蛋糕又冇整過年年糕蘿蔔糕^^" 其實係呢排都好少整野食, 原來整野食係咁有節日氣氛


其實今年去男友度食左幾次團年飯, 尋日又去左飲茶團拜, 今年初一難得留港, 難得同佢親戚拜年, 逗埋最後一年利是:P



之後連踩幾個商場, 唔知仲以為我地四出拜年XD (圖為第五站大埔新達)




夜晚本來唸住過下情人節, 但係食到好滯唔知係咩好, 不如返佢屋企陪未來老爺食乳豬, 簡簡單單又一日~


街上捧花既情侶真係寥寥可數, bf都唔記得係情人節XD


2個大節咁就過~:P好似平時拍拖行街咁。


今日靜靜O係屋企休息, 明天出發喇~^0^


3 comments:

  1. 我覺得今天好無情人節氣氛er! 派利是呢個新節目反而重要起來!
    [版主回覆02/16/2010 00:04:00]hehe感覺如何呀? 我就努力逗埋最後一年^^

    ReplyDelete
  2. 衰野AR~~~ 我覺得你愈來愈靚AR~^^~
    祝新年開開心心~~~~

    ReplyDelete
  3. 小豬碧碧11:38 PM

    我都覺得過年比情人節氣氛多

    ReplyDelete