ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, November 01, 2011

心想事成

尋日收倒最好既生日禮物^^ 依家唸起都仲忍唔住瞇瞇嘴笑 ^-----^

好耐之前已經想生仔, 係由宣萱一句說話引起, 佢話想生仔, 生個似老公既仔, 而且我係個醋罈, 生女我驚我會呷醋 ^^"
最近睇報紙話, 生女=爸爸再談一次戀愛, 生仔就係媽媽既另一次戀愛, 其實生女睇見佢lum爸爸我唸自己都會覺得好lum, 我咁愛既人(囡囡)得到爸爸咁錫我都會好心甜。但如果生仔, 又會唔會成為我既小情人呢~

自懷孕以黎一直好強烈覺得係仔, 同上次感覺好唔同, 同上一篇《仔女的疑惑》中提到最後一點母親的直覺好吻合, 毫無因由地就是覺得! ^^ 老公都咁覺得, 而尋日去照時, 醫生出其不已咁話「仔黎既」老公話佢當日好強烈覺得係仔, 所以聽倒冇咩反應, 佢d直覺有時係幾準, 反而我本身一向都冇咩直覺, 除左o係呢樣野上~

尋日好夜先吹蠟燭許願, 原本都想好冇照之前搵件餅許左先, 不過都係覺得健康最緊要, 仔女其實唔係咁大所謂, 我點都會錫, 但當知道係仔時, 嘴角又不禁含笑, 我都唔知點解會咁開心~^^ 我落lift時問老公有咩感覺, 佢話「你就最開心啦~」我話「老爺最開心~」^^

老爺成日有意無意問我地照倒未, 又話仔女都冇所謂, 但係就成日問…老公話冇所謂點會成日問丫, 我媽就真係冇所謂, 佢仲話照黎做咩。老公係二仔, 佢地2兄弟, 阿哥舊年生左個女, 老爺錫到不得了, 老公話如果阿哥生仔老爺就冇所謂, 生左個女緊係想抱男孫。最近老公疏堂表弟又生左個女, 今次生倒袁家第一個男孫, 我都好榮幸^^ 唸起BB出世後咁得人錫就好開心~^^

老公話, 唔駛驚冇人錫, 實錫到火農, 女都咁錫, 仔不得了~~ 我開心到有D激動, 真係好想BB多D人錫, 雖然我自己同老公點都會錫, 但係得倒家人愛錫又更開心^^

老公到依家都係堅持仔女都冇所謂, 仔有仔好, 女有女好, 佢話仔可以陪佢打波, 女就唔駛擔心咁多, 就算讀唔倒書又蠢, 個樣唔太差都冇咩問題, 仔就擔心多D。我話生女有人嗲佢, 佢話都係。跟住我問佢對住我會唔會已經好似湊女, 我成日覺得佢好似爸爸XD 尤其去北京哈爾濱o個個旅程呢個感覺好深, o係佢幫我扣鈕既時候好有爸爸既感覺XD佢話咁唔好喇, 對住我已經好擔心XD都係生個仔似佢好~生個女似我要擔心2個, 我話生個仔似我XDDDD佢話超勁擔心XDDDDDDDDDDD

尋日一照倒老公就話要話俾老爺知, 我就覺得, 女就話俾老爺知, 仔既話未百分百肯定都係唔好講住…佢問起先講多數係或者應該係, 因為醫生都唔係百分百肯定, 遲少少照埋結構先都未遲~^^

阿媽間中就會打返黎問bb點呀~?乖唔乖呀? 尋日生日阿媽打黎, 話左俾阿媽聽應該係仔~佢話:「 你鍾意仔呀? 」原來阿媽唔知我鍾意仔~佢自己就鍾意女~乖D, 點知生左我咁百厭, 成日話生仔都冇咁曳…=.= 其實我只係坐唔定同多野講之嘛~~細個每次老豆打電話返黎問我乖唔乖佢都話乖架~>3< 老公都話女就可能乖D易湊D, 不過我話仔又可以陪佢睇戰爭片喎~可以陪佢打機~我地依定睇戲多數係分開睇架~因為睇既片種好唔同:P 難得近期既《那些年》同《三傻》大家都o岩睇~~~

已經做定心理準備, 如果生女我會幫佢扮靚, 似我細個都幾ok架~~^^" 不過阿媽幫我剪短髮…我生女一定會幫佢打扮到好女仔~! 依家知道係仔呢~我又要唸下幫佢剪咩髮型啦~幫打設計咩style啦~藍白色都有型喎~^^

終於可以買bb野喇~~大件野遲少少先~屋都未執, 依家可以買d衫仔呀~口水肩滿足下我地先~^皿^

2 comments:

  1. 傻瓜‧菲8:51 PM

    哈...長輩都係鍾意仔多D...你老爺而家實好開心呢~~恭喜!!! 如你所願係囝囝呀~~
    [版主回覆11/18/2011 23:56:31]仲未同老爺講呀, 佢問左幾次冇答案之後就冇問喇XD

    ReplyDelete
  2. feon_ko11:12 PM

    "嘴角又不禁含笑, 我都唔知點解會咁開心" <== 當我知道係女時我都係咁, HAHA!!!
    [版主回覆11/22/2011 08:36:37]哈哈~跟住老公就開始有壓力…因為我同老爺都恨左好耐

    ReplyDelete