ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, November 05, 2011

抽筋

其實我同佢並唔陌生…小學見人抽筋,唔知咩黎,到左中學,佢終於黎搵我…最初係腳板腳趾抽筋,跟住到小腿,腳趾抽筋好易解決,只要將2隻腳趾分返開就冇事;小腿抽筋麻煩D…可能要伸返直,可能要按摩下,有時抽完自己唔知/唔記得,第二日返學時落樓梯痛痛地,就估倒尋晚發生咩事。

依家差唔多19W,15W試過連抽2日,跟住17W連抽3日,自此臨訓都會抽抽小腿筋或者按摩下,覆診問醫生,醫生反應係不以為然,「係咁個喎…」老公話佢個表情仲好似話:「你唔係咁都要問呀嘛…」我見人地冇咁早架嘛…

以前冬天特別易抽,唔知係咪早排凍,所以又黎…呢2晚熱返,熱醒左出晒汗…開冷氣訓,又抽…=.=
尋晚特別痛,拉左一陣,按摩下,今朝仲係痛…唔知著襪訓有冇幫助呢?但係我好熱喎…

有人話我血氣唔夠,飲紅棗水有幫助,我見拉筋好似幾有效,仲未試紅棗水,點知尋晚拉晒筋,做埋醫生教既運動,按摩埋都係抽…仲勁痛o個隻,睇黎係咪要試下呢?

1 comment:

  1. 叫你老公日日幫你按摩下會舒服d~
    [版主回覆11/25/2011 09:33:56]佢按得都唔舒服既…自己黎好過…不過佢教我訓高d對腳唔好吊出床尾就冇事, 又真係喎~~

    ReplyDelete