ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, November 15, 2011

揹帶 - Ergobaby



原以為已經揀好幾樣主要既心水用品,睇睇下又發現揹帶都要研究下。

其實之前已經有BK媽媽介紹呢個牌子,不過佢係淘寶買,我又唔係幾放心,始終係安全用品,買好少少好d。

相比一架bb車(chicco特價都係千幾蚊),一條揹帶未折要千幾蚊實在有點貴…但係睇左咁多媽媽介紹,又幾吸引,同大家分享下。

最貴既揹帶睇返官方網頁, 未計郵費, 最平既款都要us105(已加到115), 其實圍返連埋寄都要差唔多一千蚊,而且, bb皮膚敏感, 假既都唔知係用乜野做, 呢條可以揹到幾歲,最後都係去一田買................本來買扯布質地, 仲1000蚊唔洗, 點知個sales介紹另一個質地, 係有機棉, 無咁容易敏感, 但貴兩百蚊, daddy一聽到「敏感」兩個字, 同埋有機棉耐用d諗到唔諗就幫我決定左....................佢話橫掂都買, 要買就買好d~!


Siu B MaMa 最近我都買左手抱腰帶(Hippychick)用, 天氣太熱喇, 帶BB落街玩果陣用咩帶佢會好辛苦, 不過去街我都係用ERGO baby既咩帶, 真係好好用, 同埋BB訓覺果陣又有個套保護條頸同遮光, 所以都推介朋友買呢, X型果條用..最近我都買左手抱腰帶(Hippychick)用, 天氣太熱喇, 帶BB落街玩果陣用咩帶佢會好辛苦, 不過去街我都係用ERGO baby既咩帶, 真係好好用, 同埋BB訓覺果陣又有個套保護條頸同遮光, 所以都推介朋友買呢, X型果條用頭果個鐘都會覺得好既, 但係一耐... 腰骨都斷呀, 真係~

選擇邊款揹帶好呢? 優點: 減輕肩, 質地無babyjorn 咁厚, 可用到大點既歲數  缺點: 不適合初生嬰兒使用, 因size 較大要bb 大點先用得..如果初生嬰兒使用就要俾$$ 買infant insert ($440)+加入去用

揹帶的煩惱   試上身的感覺,同 combi 0個條差好遠...因為卸0左D 力去hip 位度,所以膊頭感覺都輕0左  同埋好鐘意佢個設計,當BB訓0左覺 or 落雨時,後面有塊布可以覆上來遮住BB,好好用 對BB 黎講,都有分別架 我用combi 時覺得 BB 係俾條帶吊起0左咁,而用 ergobaby BB 就係坐0係度,應該會舒服D

coco blog.yahoo.com/newtccoco/articles/39761

實戰前: 試咗好多條終於選擇咗 ergobaby, 真係幾貴但可以一個人一隻手攪掂所以最終都係選擇佢.  希望bb喜歡啦.
實戰後: 揹帶真係好好用, 唔tired又可以一個人攪掂 (不過bb就唔可以面向前, 因為近日見到有啲揹帶可以比bb面向前好似幾好)!

http://www.ergobabycarriers.com/babycarriers/category/carrier/


3 comments:

  1. wing sze10:58 AM

    我之前都買左揹帶... combi,真係要千幾,因為係可以平訓,專for NB
    [版主回覆11/18/2011 08:19:16]我見荷花都有D幾百蚊幾用, 可以平訓, COMBI O唔OK? 有人話麻麻

    ReplyDelete
  2. 我都買左ergobaby organic carrier+ infant insert,不過睇完片試極都唔係好識用,今日要再去一田叫sales教多次
    [版主回覆12/18/2011 12:35:54]我應該等出左世先買呀~

    ReplyDelete
  3. 幸福女孩2:19 PM

    我都上網睇咗Ergobaby 嘅揹帶,我想問下唔同collection有咩分別……
    [版主回覆10/06/2012 14:11:53]我冇買到, 依家用緊好平既交叉帶, 好用, 朋友用到一歲, 條aprica 4way用過幾次冇用, 借俾我, 都係用過幾次冇用…依家半歲大, 媽媽會既媽媽睇緊hip seat, ergobaby咁貴好似唔多值, 夏天用又熱, 我見好多媽媽都係用tb

    ReplyDelete