ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, April 14, 2010

茫茫前路…

其實間中就有轉行既念頭
唸過開漫畫店, 細個鍾意睇漫畫, 又好似唔駛好多成本, 買左本漫畫返黎租出去幾次就返本XD可惜冇咩前景...又驚版權問題

開CAFE, 鍾意整餅, CAFE俾我既感覺好悠閒寫意, 仲可以放埋我之前入左既漫畫XD可惜好難圍,  一位客人可能一百幾十坐一晚, 一日可能得一兩轉客, 平日仲要冇咩人, 地方唔可以細, 鋪租貴, 點圍…
間中有接下朋友或者朋友既朋友既order, 但其實唔係對自己好有信心
之前有jm搵我整cupcake我都唔敢接, 始終一世人一次既盛事

如果真係入化妝行業, 其實都驚自己冇信心sell自己化既妝俾客…每次試妝就好似interview, 我最怕就係interview…化妝係比cupcakeo係大日子入面更重要既角色…

但凡係收錢既野, 我就冇咩信心

好佩服朋友膽粗粗接婚攝工作…幫朋友影下冇所謂, 多一個唔多, 撻左都有正拍, 但係真係收錢接job, 點敢亂黎…

記得曾經教過一堂樂理堂, 同學介紹話好簡單, 結果我唔係完全幫倒個學生, 好唔好意思收錢…到依家過左咁耐都仲記得

有人話新娘妝冇回頭, 唔滿意都冇辦法; 又有人話把口浪過油最緊要, 我又覺得個客俾你tum倒join你, bd過後睇返d相清醒返知道受騙咪仲衰…最怕呢樣…


一直以黎都好多嗜好, 好多野都掂少少, 但冇咩專長…
剛才睇左個blog, 話只要專心做一樣野, 總會成功, 我就係缺少左呢種專注力…好似周身刀…結果冇張利…

究竟我可以有咩出路…

其實呢幾日都好煩…
由加租引起既煩惱…:(

呻完…遲下可能會收返起呢篇



1 comment:

  1. 珍妮花3:08 AM

    嗯... 我覺得 cup cake 的壓力比婚攝/化妝低. (如果你預多一點時間... 衰咗可以再焗過) 你咁鐘意整餅, 可以試試啊~~ 
    [版主回覆04/15/2010 10:22:00]都係, 而且cupcake難度都低d, 不過搵錢亦少好多, 當興趣咁都ok

    ReplyDelete