ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, December 20, 2010

感人婚禮

星期日出席左一場特別既婚禮, 第一次參加bridal shower, 第一次o係香港住酒店, 第一次參加lunch buffet既wedding party~不過呢d都唔係我想分享既野。


d相同片都未過機, 出呢篇blog係想分享一下我既感受。


o岩o岩睇完一次自己當日為佢地拍既片, 再一次眼濕濕。其實以往出席朋友既婚禮都好容易眼濕濕, o係佢地講野既時候,宣誓既時候,見倒新娘子喊我又會跟住眼濕濕,而呢一位新娘子,我地都預左佢一定會喊,而佢自己亦多次預告XD所以當日見倒佢喊一D都唔驚奇,仲喊左至少三次!第一次係一開口就喊,誓詞都冇讀,就一句「我都好愛你!」跟住攬住新郎,已經好足夠。(佢地之前已經註冊左)


佢地相識十八年,當中分過一次手,再一齊之後都已經十一年,尋日正正係佢地既十一周年紀念。


佢地既一位相識十八年好友上台分享,話睇住佢地由暗戀,交往,嗌交,到後來學識互相尊重,睇住佢地成長,到依家共偕連理。睇見佢地由心而發既愛,一句「我都好愛你」深深感動左我。


新郎為新娘準備既驚喜好特別,原來新娘一直拎住既花球,係新郎早一日去花墟買花自己扎!影相之後自己整slide show, 配上歌詞好好既音樂,眼淺既新娘有咩可能唔喊!佢話:雖然你唔係浪漫既人,但我知道你一直對我好好,好錫我咁已經足夠,估唔到你會咁花心思。好多謝你!


一番肺腑之言,喊住都講得咁清楚真係好難得!我唔喊都講唔出咁真情既表白:P一對相識十多年既戀人要相敬如賓咁講「好多謝你!」亦屬難得! 


好多謝你讓我參與呢一場咁感人既婚禮,見證兩位一個咁重要既時刻!


祝你地恩愛白頭,幸福美滿~ ^^


 


過幾日就係我地見面一周年紀念!能夠認識你真係好幸運!


咁多人錫你咁多人令你開心係你應得架!

當日相片:山窿大日子


1 comment: