ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, December 17, 2010

十二月。忙

忙。


忙到不得了!


返工忙,放工更忙。


平時返工有時幾星期冇咩做,呢個月枕住都有野做,有時返工做到放工(十個鐘)。不過都唔夠放工忙。


呢個月有幾場婚宴、生日會同聖誕禮物既食物要整。總共3個蛋糕, 150個cupcakes, 400個馬卡龍, 大部分集中o係呢個星期, 已經有幾單接唔倒,忙得不得了!


放工返到屋企7點開始整餅,有時襯焗緊野既空檔煮飯,然後一路開工到一兩點,第二朝五六點起身~


個爐早排入左廠,要重新適應另一個爐(舊同事既結婚禮物),雖然係同型號同牌子,不過脾氣完全唔同,呢個暴燥好多…花左一個星期總算捉摸倒佢~舊爐返黎,換左發熱線,又要重新適應…另外等緊部新爐,可能月尾會有貨,不過依家已經唔急喇。


一晚整一個戚風連幾十個cupcake真係挑戰我既極限,尋晚只係裝飾戚風同整cupcake都整到2點,今晚又係一個戚風+CUPCAKE, 不過今次戚風未焗、馬卡龍要加工,好在做唔起都仲有聽朝,不過聽朝有另一單要送貨:p


原本忙到呢個星期,下星期突然多左2單,好在數量唔多,但係星期日早晚2場飲宴,星期二約左人食飯,星期三晚返老爺度做節,時間都係剛剛好夠用。


 


原本最鍾意既十二月,最鍾意既聖誕就黎過去,都冇時間好好享受,甚至冇時間煮飯,冇時間訓,亦要難為老公陪我冇飯食,冇時間休息。


最近老公投訴我花太多時間整餅,冇時間俾屋企,叫我接少d。依家我全情投入剛起步既事業,為既係將來可以多d時間留o係屋企多d時間俾屋企。


依家份工唔能夠做一世,我想轉營,想創業,想將來可以home offie o係屋企湊仔就要付出。起步緊係辛苦架啦,難得大家信任我,將重要既一環交俾我,甚至冇試食過,未見過我都願意搵我,除左搵錢,我本身都好想接每一個job,參與每一場大家願意讓我參與既婚禮。我知道有d新娘子好重視結婚蛋糕呢一環,素未謀面,大半年前就落訂(我依家已經收倒出年12月既訂金),對於各位既信任我受寵若驚,希望能夠努力做到最好,唔會令大家失望。


我未必可以發得大,未必可以出名,未必可以賺大錢,我只希望每一位信任我既客人都滿意我為佢地做既野。但我亦知道人人口味唔同,有時可能會遇倒錯挫,所以每次都總係膽戰心驚,又驚運送時有咩差遲。緊張忙碌過後得到新娘子既鼓勵,知道佢同佢先生甚至賓客都喜歡,係我最大既得著。


 


 


曾經話過,婚禮行業係最接近幸福既行業,我希望可以一直為各位錦上添花。


對不起老公,辛苦你了,請你支持我,好嗎?


1 comment: