ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, January 01, 2011

布達佩斯之旅~聖坦德(上)

元旦日同大家講聲新年快樂~^^


聖誕去完迪迪尼, 當日天陰陰, 令我唸起蜜月之旅既聖坦德~


唔好見怪, 返黎成半年先post~



好似第六日先出發去聖坦德(又名山丹丹), 早一日浸溫泉時天色已經開始變, 涼左好多~初初黎到熱到野都唔想食, 同事仲話7月既歐洲可以著外套, 黎到呢日先知, 原來真係要!



拎住旅遊書出發喇~其實3本加埋得幾頁介紹呢個地方:p反而睇blog仲多資料。



老公買火車飛~唔記得邊個站喇…不過就係最多車轉o個個地鐵站~我地差唔多日日都經~



地鐵我地買左7日票唔駛打飛, 入口有職員查飛, 我地只要show pass就得, 單程票冇打飛聽講訓得好金, 轉車都要打架~當地人都有d會搏大霧, 因為佢唔係人人check, 不過遊客就實check, 好似轉伏遊客咁…雖然我地有pass, 不過火車都要另外買飛, 於是就要學下點打飛喇~好在有對好心夫婦教我地用~呢度唔同交通工具既打孔機都唔一樣, 有時真係唔多識用:p



傳說中好靚既小鎮…嗚…落雨…好可惜, 仲好凍!老公凍到要買衫~




未切到鎮先見倒呢間賣衫同鞋既小店, 買左對水鞋~~花碌碌好靚~三百幾港紙, 不過出到市區見倒只係二百幾><



好冷清呀…





藍白小屋影返張相先~



好靚既門~迪迪尼薑餅屋令我唸起佢地~



(2010年X'MAS攝於香港迪迪尼)


2 comments:

  1. Kelly9:21 PM

    Nice trip!
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★ ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2011 新年快樂!! ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★★☆¥♥ Goodbye 2010★☆ ♥ 
    [版主回覆01/02/2011 00:43:00]新年快樂呀~~

    ReplyDelete
  2. Mei Chu Chu11:21 PM

    對鞋好靚呀 ! Post  多 d 啦, 因為下年我都有機會會去. 
    [版主回覆01/03/2011 09:35:00]難得有人睇~之前post過幾篇蜜月之旅都冇咩留言呢:p 所以都冇咩興致…^^" 其實仲有好多野未介紹~~^^

    ReplyDelete