ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, January 04, 2011

兔年運程

我--


其年紫徽星高照,營謀多利,凡事多利。雖有到難之事,累失難免,災害小有,不足為患,本年多宜外出尋緣,春氣大盛之時,前景尤好,以逸待勞,可免病災。


今年有貴人指引,如無意外,應該在事業上有新的突破點,今年夏天較為失利,春天還好,有利可圖,可向東, 西, 西南, 東南, 東北, 西北方發展。


做老闆的,在兔年有機會遇到事業上的貴人,為你帶來新商機。但能否把握時運,就要看你的眼光和經驗了。
已婚的你,宜多爭取與丈夫或太太相聚的時間,只要兩人能夠以真心、愛意互相關心,即使日常多有小爭拗,但仍可保持幸福婚姻,白頭到老。


由於長時間睡眠不足,以致經常精神不振,抵抗力弱,故容易受病菌侵擾。


夏天的確係少人結婚*0*點樣向各方發展呀?送貨?


今年有女貴人相助,若上司是女性或工作以女性為主導者,大有作為,尤其在農曆七八九月。送別虎年,運勢有谷底反彈現象,可放下心頭大石。


 


老公--


運逢天喜星駕臨,笑口常開,事順財足。福星照命,百事可了。


工作上有女性貴人提拔,給予你發揮才幹的機會。今年人際關係好,同事之間合作愉快,每天都可以帶著笑容上班,縱然工作勞碌,但忙得開心。
已婚的你,今年家宅興旺,將有添丁之喜


有添丁機會,或會是雙胞胎甚至三胞胎可能。


有機會置業或粉飾家居。


屬羊者為貴人,有助力。(即係老爺同我阿媽)


健康方面,基本上,你在兔年的健康並無嚴重問題,全年平平安安、無災無病。


2011流年運程


3 comments:

  1. shanlung12:39 PM

    THX!!! 馬騮2011 唔錯AR!
    [版主回覆01/04/2011 13:01:00]其實係我只報喜XD
    唔同人唔同講法, 有D講到幾好, 有D就麻麻

    ReplyDelete
  2. 有添丁機會,或會是雙胞胎甚至三胞胎可能 << 正正係你地想要喎!! very good ar!!
    [版主回覆01/04/2011 14:07:00]係就好咯~~點解我冇批倒呢樣野架~~

    ReplyDelete
  3. Florence2:03 PM

    每年我都會興致勃勃去睇流年運程, 不過睇完好快就唔記得講過d乜...
    希望今年好既野都會中晒啦....hahaha....
    [版主回覆01/05/2011 14:07:00]我會記住d自己想記既~
    例如今年我記得驛馬星動要去多d旅行~~估唔到真係咁多變~

    ReplyDelete