ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, January 14, 2011

去年今日-ease house

原來舊年今日係我第二次去cafe睇場~


1228就約左mm同shan上station3, 上個月我地去左食buffet慶祝一周年~ 原來舊年既今日我又約左阿shan去睇場~今次係ease house cafe~亦係最終落實招呼朋友既場地。


呢度間格肆正, 價錢又抵, 食物又唔錯~帶老公黎睇一次之後, 唸住去睇埋tst o個間, 點知去到冇人, 打電話去話有人包場先會有人…老公聽倒已經覺得好不安, 平時唔駛開門做生意, 到時唔記得左咪死! 咁我地就成班人企晒o係度…所以就算靚又近註冊處佢都唔考慮~就咁決定o係ease house搞喇~


呢次係我同阿shan第二次見面~跟住2月去masa影完相, 收倒第一校之後我地又急不及待出黎分享~~自己拎左d第一校去曬4RXD 除左219小隊之外仲約埋幾位前輩-- 大家姐同bonnie出黎~~再次黎到呢間cafe~


直到bd前仲有一次又係約埋masa既戰友, 今次都有十個八個~每次美少女廚神都會打折俾我地~~有時仲會請我地食甜品^0^


bd當日都好滿意, 好幫得手, 後來再約619黎唔倒既2位朋友返去食返餐~呢次已經係我最後一次去喇~


 商戶評分-ease house cafe


No comments:

Post a Comment