ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 14, 2013

台北之旅2013第二日

再唔打又爛尾…:P

一早起身黎個TUMMY TIME先~

 

今日第一站約左香港既朋友去上引水產, 佢地已經去過兩次, 我地上次黎仲未開, 今次第一次去, 11:40到門口58號籌等左一個鐘倒, 入面都有少少野行下, 有魚池同超市, 可惜超市太多人冇得俾佢行。


立食區壽司好味, 有D好抵, 有D比較貴, 特選盛合NT600有16件~  要企O係度食都有D攰



食飽飽天陰冇去喇喇臨去動物園, 呢日全程冇雨, 果然唔去就唔駛去, 之後2日都落雨呢
乖寶寶最近開始肯坐車~~亦只有呢日冇雨先有用武之地…


 唔坐既時候推下都好, 我地又可以擺袋~



丁叮出世之前黎過, 今次第二次黎, 緊係要睇企鵝啦~呢幾隻野可以度高XD仲同草泥馬影左相~

 2點幾玩到5點閂門就走, 門票十分抵, NT60買一送一~~~一家三日都係十幾蚊港紙, 入面買野飲又公價, 同便利店一樣~去邊度搵~~~


 去完動物園又返酒店抖抖~ 佢最生猛就係O係酒店房…古靈精怪~

6點幾又出發搵食~ 呢晚去左舊年新開既輔大花園夜市~ o係輔大站轉的士~入到去好壯觀好多野食, 但行黎行去又覺得冇咩特別… 行下食下睇下人玩攤位遊戲~

小寶貝頂唔住排隊時訓左~


 之前上網做功課見倒呢間人氣麥格問格之Q 真係一試難忘! 係我今次台灣之旅最回味既野食~ 果然如店鋪自我介紹般不是鬆餅~好Q~好好味呀~~ 話說之前要排2粒鐘, 我去O個日平日唔多人不排左半粒鐘排到小可愛訓左…買左個焦糖味, 見開始落雨又冇帶遮又熱都冇再排, 不過真係十個推介! 又平~ (唔記得幾錢)


回程上到捷運小可愛醒左!*口*想飲奶…最後總算拖到返酒店…點知又唔訓…=..=又搞左一輪先訓…

4 comments: