ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, September 20, 2013

奶媽之抉擇:泵/埋身

剛睇倒一位blog友提到有關做泵媽定埋身既選擇,分享下我自己既經驗。


由埋身>全泵>半埋身>全埋身

一開始喺醫院故然係埋身,但未上奶,每晚都食唔停,四五個鐘一甩嘴就喊,但交俾姑娘又冇事,出院前要飲兩支奶先俾出院...返到屋企食成個鐘,訓一個鐘又 喊...第三日俾左餐奶粉,第四日跌磅多加黃疸入院食奶粉我就喺屋企泵keep奶量,隨即開始泵媽生涯,出院後姑娘叫先埋身五至十分鐘再補泵奶,但次次埋完身都唔食樽,於是好快就冇埋身。期間好間中等奶暖既時候有俾佢頂下癮,到三個月開始跟我地訓方便執奶嘴,但要起身座奶,有時座完佢又訓左…支奶就浪費左…於是五個月開始半夜轉埋身,朝早仲冇咁谷,可以泵少六點o個次,然後到七個月o個時食奶食得太少,一日三支五安都食唔倒…片又輕飄飄,索性轉全埋身唔掛泵,點知d片反而重返。於是七個月開始全埋身到依家。泵壞既壞,賣既賣,俾人既俾人(我有三個),蒸煲俾左人,奶樽搬屋掉晒。




泵奶次數及時間分配

最初上奶階段阿仔入院我半夜都要起身泵,因為聽講半夜造奶多,但我半夜只有五安倒…於是好快冇起身泵,一日四次,六個鐘一次,跟住減朝早六點o個次,一日三次,但12點會好谷;再然後到六個月大再減多次,因為開始食固體食少左奶,冰格又打爆左好耐,唔想剩太多奶(頭半年差唔多每日剩奶沖涼…)於是由三次減到兩次,到七個月索性掛泵轉埋身。
聽講定時泵keep奶量好d, 但我仔食唔晒…冇特別keep奶量, 三個月開始經常去街, 所以都冇定時。

埋身好處

1. 抗體多
埋身有個比較少人講既好處就係比泵多抗體,奶泵左出黎抗體會愈來愈少。

2. 方便
唔駛洗唔駛蒸真係好方便,出街個袋永遠輕過人,我泵奶期出街要帶即泵冇雪過既奶(可放室溫最長8小時,時間愈長抗體愈少),有人會帶冰袋+冰奶或雪奶,仲要帶熱水座暖,我帶室溫奶都要…太熱太凍既奶我仔唔飲…全冰奶絕對唔飲,最多1/5冰奶溝4/5雪奶…出街只要有餵奶室或餵奶巾就得,我都係最近先開始o係公眾地方用巾餵。夜奶更方便,以前要座要等,等到訓著…最慘係阿仔唔等得…半夜係咁喊…老公都冇得返…轉埋身後er兩er都未醒就塞落佢口…大家一齊訓…依家大左…朝早佢早起過我,我想繼續訓又係塞佢埋黎就可以攬住訓…:p

3. sweet
以前泵奶成粒鐘一次冇得抱佢,都好無奈…試過因為咁想放棄…考慮係咪值得…依家攬住食,又望住你笑,佢鍾意埋身既程度係心情煩燥食完爽晒笑晒口…見倒奶奶兩眼發光。之前想食會抓衫領,進而伸手入去,到依家會叫笑笑口奶奶…^^

4.新鮮好味
對於嘴刁既BB如丁叮…泵奶期佢係D奶凍少少唔食,熱少少又唔食 ,個奶嘴唔o岩又唔食(佢有幾款嘴…一時一樣…難以捉摸),冰奶唔食,我自己試過冰奶真係好腥…新鮮泵既係甜甜地好食好多,人地話BB食過樽就唔埋身,因為難啜好多,但我仔最鍾意埋身…埋完身唔食樽…七個月時D片輕飄飄轉埋身即重返!

5. 安撫作用
好多奶媽話BB入院好辛苦咩都幫佢唔倒,但一啜即訓。我都識一D食奶粉既BB半夜成日起身喊,幾粒鐘唔訓…雖然唔知關唔關事,但我仔都係晚晚醒…但一啜即訓…可能因為埋身俾倒安慰佢,覺得好安心,幾唔舒服只要一啜就安心晒。泵奶雖然有營養,但就冇左埋身既安撫作用。


埋身的疑惑
1. 損
我自己生前都有呢個疑惑,唔少朋友會話你聽會整損,其實唔駛驚損,我自己第一日已經損左,搽母乳好快好。嘴形唔啱先會損,盡量丫大個口食,嘴形唔 啱用手指令佢甩嘴再重新食過,唔好俾佢淨係啜乳頭,要含埋乳暈,至於出牙咬有得教,我當時掌嘴加鬧,佢七個月個樣好似明咁,冇再咬。

2. 唔知食幾多
唔需要知佢食幾多,餓自然會揾你,唔好俾其他人既食量影響,個個bb唔同,樽餵就有呢樣壓力,細個餵丁叮餵得好辛苦,餐餐剩一兩安...轉左埋身舒服晒,片亦重左,對嘴刁b黎講新鮮係好食好多。




話說回頭…其實我泵奶o個幾個月都有人叫我埋身,點解都泵左咁多個月呢,因為丁叮食得實在太差…幾個月大都一日食12次…半夜如是…2個鐘一次…o個時病左3日唔想泵同洗就試埋身…三日後都係轉返泵…發覺奶量少左…估計係佢食得少(平時每日都剩奶)…身體調較返少d。當時中午訓醒食完都仲泵倒百幾二百,之後突然有日泵得3,4安,我就開始懷疑佢食得好左,冇耐就試埋身。

總結:如果有下次我會想全埋身。

4 comments:

  1. 我好羡慕你而家仲可以埋身,我當初都係全泵後來做FTM之後就轉全埋身,感覺sweet好多。最重要真係好方便,去街只要有餵奶巾就得,勁爽!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你BB依家幾大?點解唔繼續?

      Delete
    2. 我囡而家18個幾月,佢食到7個幾月就開始奶粉啦。嗰陣我整親腰要食藥唔餵得奶,泵出黎量都好少,索性同佢轉啦,嗰陣好唔捨得呀!

      Delete
  2. 我個仔大個咗食得越來越順, 但始終都係放唔底 "食咗幾多安"呢個問題 >_<

    ReplyDelete