ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 21, 2013

台北之旅2013第三天

原定呢日去淡水或者十分, 奈何落大雨…只好留o係西門町。
首先去食熊一。朋友介紹既燒肉放題,可加火鍋我地冇加。
有salad bar, 3大名牌雪糕,肉食都幾多選擇, 我地加左nt100多d貴野揀, 晚市或星期六日午市nt499, 平日午市nt399。任食2小時。肉係點既, 每次點八碟。

可惜要服侍皇上, 2小時過後我仲未飽…=0=



老公食到好飽, 雨又大, 只好行誠品, 好在皇上訓左。有以下收穫。我買既全部都係教養書…

最後冇去雪王, 經過鴨肉扁買左外賣返酒店食。

休息過後去搵老公偶像--士林既台灣腸大叔~~
之前帶過幾隻企鵝仔黎同偶像合照, 今次到丁叮仔~
原本大叔同人吹緊水, 我地影相時走過黎係咪為左上鏡呢~?XD
 雞蛋糕俾丁叮食~

 同臨江街夜市一樣既大花香腸~~今次係綜合味~正~
 前一次黎發現既潤餅~好味到我地每次都要食, O岩晒老公鍾意入面有好多唔同既餡。
 途中雨落得好大, 要買把超大遮先頂得住~
今晚小可愛行行下又訓左, 不過搭車冇醒, 一路到返黎民宿都訓到豬咁~

晚安喇小可愛~^3^
訓左當堂由小霸王變身小可愛XD

No comments:

Post a Comment