ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, June 09, 2010

10日

仲有十日就要改口喇
以前成日話: 「我男朋友話呢~」
早幾日同事話: 「仲叫男朋友?」
咁依家都仲係…但係十日之後, 究竟叫: 「我老公話呢~」 定係「我先生話呢~」好呢XD

早2日派餅有過來人同事問: 「緊唔緊張呀?」
「唔緊張喎~」
「冇理由架!」
XD

十日
但係仲未有殺到埋身既感覺
十日
其實好近好近
究竟rundown ready未呢?
send左俾jan, 仲差必拍list未打未send(寫左)

最擔心係m…幾時黎…
上個月早左, 27日, 計過數今個月36日就最fit, bd就會最瘦, 點知, 今日已經41日=.= 今日黎既話, 到時就係第十日, 都ok…唔好再遲喇…呢2日已經係咁食涼野…又食桂圓

仲有就係肥左…之前食西柚餐o個排加上m後超快平快期, 依家食返好多澱粉又食甜野又谷m…條腰好粗呀…

十日後我就要穿起嫁家講我願意(其實依家d誓詞係咪冇位講呢3個字?XD)仲未安排好俾人幫手既野, 未打掃執屋, 星期一又開工整餅, 即係我仲有5日可以準備。依家每日做運動煮飯敷mask焗頭已經好花時間…又想早d訓, 好似每日都冇咩時間…

到最後我都冇買到fancl飲, 冇出去做過facial, 唔唸住gel甲, 只係整左係人都話臨結婚唔應該整既負離子XD

人人都話臨尾會好忙唔得閒食野會自然瘦
但係我同其他人既婚禮要忙既野唔同…我最後階段會忙整餅=0= (增肥???唔食唔食!O岩先食左2爐失敗的馬卡龍=0= 好在今次唔駛整!XD 結婚蛋糕又有新IDEA…)

呢2日食返麥皮, 同事話: 「你仲食麥皮!? 就黎厭食喇你!」
佢地唔知道…我上星期真係食得太多…尋晚又痴BF食KFC…><

好在最近冇爆瘡, 發覺敷MASK真係有幫忙, 唔駛貴, 美麗日記日日敷已經唔錯, 最緊要唔好有立體暗瘡, 同埋有都唔好o即…

尋晚上網搵褂頭, 都係冇咩心水

12夜開始
見倒佢o係msn倒數緊 ^^

1 comment: