ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, June 25, 2010

送給太太的禮物(深情告白加入^.^)

by老公
(當日我食錯藥神智不清 依家補充番我想講o既o野)

林海峰話 "一邊彈結他 一邊唱歌 係一件好有型既事"

所以我用o

一年時間構思
睇左過百次youtube
幾個鐘頭練習 ..... : )
同邀請左一位小學同學兼師傅 -
Jonathan
去俾呢個小小驚喜我太太

成個婚禮絕大部份工作都係由太太籌備同完成
每一部份都注滿左佢o既心思同心意

可以做o既就係盡力去配合佢
令佢有一個畢生難忘o既婚禮

雖然我呢份小禮物並唔係咩大攪作大工程
亦由於時間關係(要瞞住佢
出去練習係最大問題 XD )
所以我抽取我最想表達o既部份 去送俾我太太

希望太太會喜歡我呢份小禮物!




And all the roads
we have to walk along are winding
And all the lights that lead us
there are blinding
There are many things that I would Like to say to
you I don't know how

Because maybe
...You're

gonna be the one who saves me ?
And after all


*   *   *   *   *   *   *   *   *

原來我既付出你有留意^^
睇見好多jm投訴男友唔一齊籌備婚禮, 有時仲撥冷水, 其實我好明白佢地既感受, 不過亦覺得新娘做主力好正常。知道你原來留意倒我做既野, 已經足夠。^^
唔識彈結他又唔肯唱k既你為我自彈自唱, 真係好有型^^
你留意倒你尾聲既深情眼神嘛XD
腸胃炎中練習同演出, 辛苦你喇^3^

老公你好有型呀~~~^O^

新加入影片
留意唱完之後的深情告白^.^




No comments:

Post a Comment