ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 17, 2010

商戶評分-永隆繡莊

舊年6月陪朋友去左美華租褂, 其實一直心儀美華, 不過佢聽倒我今年6月先結婚, 叫我1月先返去, 話好多褂封左, 之後我地去埋錦發, 感覺太hard sell, 而且冇美華咁新淨。我當時試既係小五福, 其實一直以為自己會租小五福。
跟住到左今年1月再去, 美華話裝修, 其實已經唔做喇, 介紹左我去金都一間話係朋友開既鋪頭, 我冇去到, 去埋永隆睇, 其實呢3間都各有好評, 一樣咁多人揀, 所以都想睇埋呢間。
老闆娘俾我既感覺好nice, 明知我唔會揀褂皇搞搞震都好樂意俾我試, 亦贊成我揀其他。
小五福試左幾次都覺得悶, 睇朋友試o個陣已經覺得好似冇咩分別…當時佢話珠片褂冇咁矜貴, 所以我冇唸過。後來睇多左, 聽多左好評又即管試下~
我同老公都覺得效果唔錯, 我地都鍾意多紅, 而且比小五福有特色, 試左2套之後揀左孔雀呢套。

1月試褂

619當晚同mua samantha合照~可以睇倒全身同半身
套褂好新淨, samantha都係咁講
我地仲叫佢送睡衣, 睡衣都好靚, 深紅色有個心心口袋~不過d鈕比較鬆洗之前要自己縫下先(睡衣冇影到相, 亦唔記得影個o急…)


背面全身

老闆娘寫左個時間俾我地拎褂還褂, 不過話早d拎晏d還都冇問題^^
拎褂記得帶1000蚊支票按金, 還褂時可以攞返
我地拎褂時叫我地小心d唔好整污糟就得
佢好簡單check下就收貨, 佢仲話我地褶得咁靚^^ (又係多得vani~ ^^)

裙褂
好滿意好新淨

服務
冇hard sell好熱誠有禮
可以加280租馬褂, 我地試左影左相不過冇租到 ^^"

價錢+半粒
$480珠片褂差唔多啦, 不過海鮮價, o係其他blog睇倒既唔同價錢。小五福要580比美華貴又比錦發報俾我既價錢平, 應該有得講價, 我地冇講, 只係叫左佢送睡衣

2010-01-04裙褂開估
2010-01-03永隆繡莊

No comments:

Post a Comment