ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 10, 2010

布達佩斯之旅~中央市場

離開瓦西大街, 出左地鐵向中央市場進發(稍後再介紹瓦西街, 因為我地去左3次)

行下行下唔知行左去邊

經過一位熱心少女指引, 我地向住中央市場進發喇(並唔係圖中呢位:p)

兜左一輪終於黎到中央市場喇!!

中央市場共有3層, 呢層係地面

地面一層主要賣生果蔬菜肉類鵝肝辣椒粉等手信

一樓有熟食、刺繡衫、刺繡布麵包籃、娃娃等手信

地庫有超市同幾間鋪,冇留意係咩鋪

一向覺得呢d彩色既蔬果檔好靚~o係香港唔係好夠膽影~ 去到襯埋d洋人特別有意景
老公: 好乾淨 闊落

地道甜點小食, 不過好多都冇試到呀

有我呢排都有整既icing cookies呀~

100ft一件, 大約3, 4蚊, 唸住試下地道甜點, 買左白色o個件, 原來係老公至憎既icing :p

老公俾錢~

老婆食餅~

icing蛋糕的切面

鵝肝辣椒婆婆

呢檔手信檔有罐頭鵝肝, 辣椒粉等手信賣
我地都o係呢度買左好多鵝肝~

從一樓熟食檔望出去
遲d再介紹呢一層, 因為我地再黎多2次食野:p

1 comment:

  1. 曲奇9:26 PM

    餓肝肯定好好味...
    [版主回覆08/10/2010 23:39:00]我地試左細o個罐醬咋, 大既仲未食, 大o個罐好似唔係醬

    ReplyDelete