ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, August 27, 2010

苦海孤雛

細個最怕既係阿媽死。


唔知點解我細細個已經成日好怕阿媽死左我唔知點算。


有次阿媽買送我死都要跟埋佢去,明明之前都係一個人留o係屋企冇問題個喎,o個次喊晒扭晒計咁,結果阿媽要綁住我o係床邊…當時大約4歲。


有次半夜起身唔見左阿媽,得返自己一個o係屋企,其實都知佢出左去玩,不過又係喊晒咁打俾鄰居,通電期間阿媽就返黎。當時大約6歲。


有次阿媽入左醫院,佢早一晚已經預告話佢好肚痛,如果訓醒唔見左阿媽就即係入左醫院,結果真係唔見左…之反幾日老豆同大伯o係大陸返黎睇住我,我就呢o係被入面喊…當時未夠16歲唔俾探病…唔記得幾耐冇見過阿媽,有次放學見倒阿媽著住病人衫,原來佢偷走返黎見我…當時都係初小咁上下。


有時睇睇下電視會喊,因為阿媽遲遲未返驚佢有事;有時會唸阿媽其實會唔會已經死左,我一直見住既係鬼魂。


偏偏阿媽又貪玩,成日叫佢早d返,佢都話「好呀~聽朝一早返XD」嬉皮笑臉咁回應我…


 


打左一大段,其實我想講,菲律賓脅持人質事件當中既小姊弟一夜間失去雙親o個種徬徨,就係我細個最怕既感覺。(長大左都怕,唔敢想像有日母親離開我會係點既一回事,雖然我地有時唔係成日見,而且見親面都要頂嘴,老公都頂我地唔順,但係呢d就係我地相處之道,轉個頭就有傾有講。)相比依家,失去母親都只係不捨,但係小姊弟仲多一份失去支柱既無助…


聽講人係會在乎兒女多於父母,失去丈夫同2個女兒仲要照顧唔知情況樂唔樂觀既兒子既梁太好令人難過,但係可能未為人母,相比梁太,小姊弟既情況令我感受更深。


5 comments:

  1. 何師奶3:28 PM

    蠍~ 其實失去雙親同失去兒女內心一樣係極痛,但做父母嘅感覺同做兒女嘅感覺係有唔同呢~ 兒女對父母係有一種依靠嘅感覺,而父母對兒女嘅愛,就係徹底付出,就算付出自己嘅生命都在所不計,所以失去兒女,父母內心嘅傷痛會來得更劇烈,而兒女失去父母,佢哋一樣會感覺心痛,但感覺會有少少不同,係會有徬徨無助同不捨.  (蠍蠍~可否 add 我做 Blog 友呢? 咁我可以唔駛打驗證碼啊~ Thanks ~)
    [版主回覆08/27/2010 15:56:00]add左你喇~
    你又係人地媽媽又係人地兒女就最有資格講呢^^

    ReplyDelete
  2. 花家姐12:22 AM

    都好替佢地兩個擔心, 本應可以好開心享受佢地既童年生活, 但而家迫住咁早面對呢個咁殘酷既世界
    [版主回覆08/28/2010 00:25:00]不過經過呢個大劫…以後都唔會再遇倒更可怕既事…

    ReplyDelete
  3. 花家姐12:33 AM

    但係呢個代價真係大
    [版主回覆08/28/2010 00:51:00]唔發生都發生左, 只能向好處想

    ReplyDelete
  4. Kestrel6:20 PM

            我以過來人身份話俾妳聽,到媽咪真係離開妳 嘅時候,果種心痛係比妳之前所想像的大好多好多倍,好難接受!坦白講,雖然己經事隔幾年,我 諗我依家其實都未真真正正放得低。
    [版主回覆08/29/2010 01:24:00]唔奇呀, 如果係有段時間適應都好d, 如果係發生得好突然, 咁會更難接受, 好似依家小姊弟咁…一夜間咩都唔同晒…
    之前有位blog友準備緊結婚, 點知佢爸爸突然心臟病發走左…前一日仲同佢買花…真係好難接受…
    有冇聽過一個心理遊戲, 俾你寫二十個名留o係世上, 然後要你逐一刪除…刪到最後剩返父母, 老公同子女, 再刪…究竟會刪邊一個呢…

    ReplyDelete
  5. Kestrel5:19 PM

            如果係關心對方、疼錫對方 嘅,我會刪剩自己囉;但係如果自私的話,我 會第一個刪走自己!         妳明白我 嘅 諗法嗎?
    [版主回覆08/30/2010 00:35:00]冇得刪自己

    ReplyDelete