ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, December 31, 2007

07回顧

成日唸住做多年俾多一年時間練好D整餅, 好好裝備自己, 但係呢段時間, 我學左D咩? 進步左幾多?


唔想搵教席, 唔想面對咁多壓力~ 好想可以O係自己有興趣既方向發展


網上賣餅? 教人整餅? 開材料鋪? 樣樣未有本事…有人搵我整餅都未有信心接…


我需要既係更多練習既機會, 更多白老鼠?


但係有時整得多都幾累, 又想玩下其他野, 太多嗜好, 太多野想涉獵, 太大野心~


懶貓同FLORA話齋, 我想殺左全世界既人XD


我一直都係一個周身刀冇張利既人…


係咪應該揀定一樣~專心D苦練呢? 但係…我又怕…悶… ^^"


No comments:

Post a Comment