ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, December 23, 2007

聖誕禮物呵呵呵呵


EeePC+odm


好野~~終於收倒我好鍾意既聖誕禮物喇~^0^


直至尋日為止, 最滿意既係大快活訂到會送既聖誕老人公仔…好聖誕好得意~ 禮物既野, 幾錢唔重要…鍾意既贈品都係咁好~之前2份交換禮物價值比我買o個份少都唔緊要, 完全唔o岩用已經係我唔鍾意交換禮物既原因, 第2份仲要毫無心思…明知買俾邊個都唔花d心思揀…買張百佳現金券….\/. 令我對交換禮物更加反感…


今日下晝行mega box又出血, 不過收獲係夜晚食完做節飯行荷里活買既~^0^


有我同daddy仔之前都想買既eeepc note仔~一人一部送俾對方~XD我仲有多一份~就係幾年前已經想買既odm錶~^0^ 好野~~\^0^/


No comments:

Post a Comment