ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, December 19, 2007

xmas presents for students


星期四係聖誕前最後一堂功輔班~約左d學生搞party~ 叫佢地每人準備一樣野食~估唔到咁勁!! 居然有芝士蛋糕同壽司!! 仲要唔係假手於阿媽!!!*0* 期待~~


另外有人買汽水~蝦條~薯片~仲有人整雞翼同菠蘿腸仔~ 可惜有幾個黎唔倒…:<


我可能會買pizza呱~未唸定~有學生問點解次次都係買, 點解唔整。因為俾你地食嘛, 有咩事好大鑊。心唸: 我不知幾想整… 佢好認真咁答我:「真架?」真架…


放學去左豬豬島買禮物~包埋好似好壯觀XD


包O個陣都幾唔好意思, 因為本來冇人排隊, 我一埋去包十幾份就有人埋黎…唸過好唔好唔包, 又好似有得拆心情會唔同D~ 用報紙都好似爭咁D…於是就唔環保一次…叫佢地包埋…但係用所謂環保袋要俾$2就唔知為乜…O個個好似包裝袋咁既袋有幾多人會再用…又唔帶得出街…有幾環保…


由於已經包好先返黎, 俾唔倒你地係咩黎, 都係D文具, 睇包裝都唔難估XD


4 comments:

  1. Cindy9:40 AM

    你整 pizza 都得啦﹗
    [版主回覆12/19/2007 12:32:00]我都想…你冇睇晒?
    "有學生問點解次次都係買, 點解唔整。因為俾你地食嘛, 有咩事好大鑊。心唸: 我不知幾想整… 佢好認真咁答我:「真架?」真架…"

    ReplyDelete
  2. chan yi9:36 PM

    點解我冇份-u-''

    ReplyDelete
  3. 嘉露5:00 PM

    你呢個miss真好...會預備聖誕禮物比學生...

    ReplyDelete
  4. Sui Fan2:09 AM

    哇...
    做你學生真好,有禮物收^^
    我果d得有 的頭幾名先有咋
    (dict 100 , 95up , 90up )

    ReplyDelete