ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 29, 2009

book左試妝喇~

今日放工去左花墟, 金都, 始創, 做左幾樣有關WEDDING既野

問左cosco samantha仲有期, 幫我hold左個期可以約遲d試, 不過我想早d了左件心事, 約左10/11試妝。

姐姐仔問我做乜咁早試, 係咪驚唔得要再搵過, 好似好驚訝咁 ^^" 問佢多唔多人第一次試妝就join, 佢話都有9成, 而且通常都係熟人介紹, 黎得都唸住join。

佢d期都好full, 如果我10號唔得就要到25或者30號, 成個月…唔想等:p

姐姐仔幾好傾, 佢仲話認得我, (我之前問過冇落訂, 呢度要即場俾試妝費先會同你hold期)俾左好多其他客既試妝相我睇。

我點解會黎呢, 其實係之前o係fb見倒個fd去d隆重場合化妝既相, 對我好大衝擊XD 佢話係搵佢結婚o個位MUA化! 原來就係samantha~~ 之後上網搵資料, 好評如潮。
原來佢都幾出名, 試妝費仲加得好快!

跟住仲搵左幾位mua
2. 睇完芝芝仔試妝好有興趣既may chong, 不過變化太大怕男友接受唔倒。
3. hitomi blog發現既Cici@Triangel (都幾多jm join, 不過好似個個一樣)
4. 朋友既朋友join左既MUA-Unique Tse (冇咁出名, 不過好似幾自然)
5. 仲有出名自然同難book既kiko, 睇完d相冇咩感覺…

始終都係記掛住samantha第一次俾我既震撼…今日終於去左落訂試妝
希望1take ok啦!><

No comments:

Post a Comment