ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, October 19, 2009

一日重D一日重D…= =

明明都仲未病好, 食野又唔係多, 做乜一日重D一日重D架…
今日111.6喇…

繼續病假休養中…
之前唸過趁病假去買girldle架, 尋日仲約左fi去fancl…又唸住出沙田買牛仔褲…點知連一星期一次去男友屋企食飯都去唔倒…去左睇醫生…

轉左第二個醫生, 轉左第二隻藥好d喇, 我帶俾之前d藥俾佢睇, 睇下透唔倒氣關唔關d藥事, 佢話都有可能…

唸住去fancl check埋血壓, 呢幾日成日聽倒自己心跳, 睇醫生o個陣順便check埋, 上壓110, 下壓70, 心跳90, 探熱35.8度

好在大埔有2間夜診診所咋, 原本唸住去睇o個間又話天天應診24小時…去到居然冇開!!!好在隔離仲有一間, 不過勁多人, 9點幾等到10點幾先睇倒…3包藥…$210…男友話: 咁少藥既…XD

返屋企食埋男友買既皮蛋瘦肉粥跟住食左藥條氣真係順左~不過唔知訓得多定點…之前到3點都訓唔著…好在今日唔駛返…今日都唔敢訓咁多喇:P唔係今晚又訓唔著…點解呢2次D藥都唔眼訓架…

尋日好多人都有人陪睇醫生, 個個都買碗粥XD 不過點解呢間診所冇口罩派架…搞到我返屋企之後鼻塞…唔知係咪又惹倒= = 醫生問我有冇暈, 我答完冇之後出返黎就手震同暈, 不過可能因為冇乜食野…食完粥又冇咯喎XD

呢個醫生細心好多, 之前剩係聽肺又冇叫我深呼吸, 今次聽前聽後把脈睇眼睇利, 仲量埋血壓XD都只係貴10蚊…
希望休息埋今日聽日好返啦>< 雖然瘦左…不過太辛苦喇…尋日直頭想喊呀…T_T

No comments:

Post a Comment