ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, February 08, 2008

年初二@卑煎

黎到第二日, 我地首先黎到故宮, 大到呢~~ 一落車, 條河結左冰, 好得意呀~ 期待哈爾濱既松花江呀~


河面黎架, 睇下個樽凍到硬晒
淨係o係門口都影左好多相喇~呢度冬天街道上既樹木同上海一樣都係冇葉架, 香港好少見倒呢d景色, 好靚~
黎左幾日都陽光普照
終於黎到故宮門口喇~ 門票40蚊位, 我地幫襯左d幫人排隊買票賺錢既人買, 100蚊2張~ 冇所謂啦又唔係賺好多, 旅行時間好緊要~

入面真係好大, 我地都冇咩入殿入館都行左好耐, 係入左一個儀杖室, 好鬼細, 少少野睇, 同之後迫左入一個唔知咩室, 超多人, 睇D畫呀, 小炮咁, 有D似O係香港帶D學生睇O個D博物館…
主要都係周圍影相~呢度真係勁凍! 話就話0至-8度, 但日光日白又猛太陽但仲凍過第1日晚…呢日既裝束係2條褲, 4件衫, 冷帽+手套+超+鴨鴨頸巾~ 不過鴨鴨成日甩= =本身太厚D衫又太厚…我地2個都吹到要O係入面搵個地方呢埋加衫~
飢寒交迫, 於是O係入面食左個即熱飯+杯杯蛋花湯~DADDY仔話蛋花湯好飲過上海南翔小籠包O個D XD 熱就硬左少少~$15+$5, 遊客區一D都唔貴呢~


景山公園
離開故宮, 我地根據網友既建議, 上左景山公園俯瞰故宮全景, 真係大到呢~~
仲O係門口買左超甜蕃薯+美味腸腸~只係$3@, 門票$2@, 不過DADDY仔就差D唔見左對救命手套>< 好在俾佢O係售票處搵返咋~


食完個超美味蕃薯, 我感覺到對手好痛又紅晒…好似爆晒擦咁…喇喇臨戴返手套~好在冇事~
上到去見倒2檔賣帽檔, 之前已經o係故宮見倒呢d超暖笠笠帽帽, 估唔到呢度只係賣$20咋!!仲唸住實?遊客~喇喇臨買左頂, 連得意耳罩仔都唔駛買~一來唔係太舒服, 二來帽帽都遮倒耳仔~行過咋一邊又見倒, 仲有其他色, 原來daddy仔唔肯買係因為我o個頂綠色XD 呢檔有黑色佢就買喇~點知開價30蚊, 我地唔買, 佢就話廿蚊~ 我都戴住一頂, 仲敢開咁貴~?跟住問我係咪買20蚊~


離開景山公園之後, 我地行返去故宮南面既天安門廣場、呢度大風到腳架仔都擺唔倒!影唔倒合照呀~淨係可以自拍~


影左一陣相就打的, 打算過天壇, 點知的士大佬話裝修, 介紹我地去和坤府(恭王府)或者鐘鼓樓, 仲話鐘鼓樓呢日係文化節, 講到好特別, 又話坐黃包車比平時平好多, 當時已經3點幾, 兩處只能揀一處, 咁佢講到呢日咁特別就去啦~又話買完票之後唔會關門住, 點知我地去到鬼影都冇隻, 係得D黃包車夫O係度搵生意, 我地冇坐到, 我鄉下都有啦…有咩特別…又凍又食風…雖然我好鍾意坐, 之但係坐開十元八塊, 又可以當交通公具, 依家我志在黎行下睇下野, 又聽唔明你D解說…所以決定自己行下~ 行行下去左行超市XD買左D日用品^^"同粟米雪條~^0^ 美味呢~

行返出去O係鐘樓同鼓樓下面影下相就打道回府喇~ 天亦都開始黑~


返去休息下


利群烤鴨店
夜晚去左搵烤鴨食~ 原本打算去羅領就(素)介紹既大董, 不過好遠同埋要預訂, 又唔想去連鎖店, 於是去左利群~ 當初就係O係全聚德、便宜坊、大董同利群裡面揀~係唔到最後黎左利群~ 上網見人話好難搵, 我地上網睇左地圖, 查清楚利群既讀音之後就出發去探險~ 離開酒店之後, 經過王府井大街, 黎到正義路, 一路行到尾(都幾凍), 見倒華風賓館再行, 撞倒個婆婆咁O岩出黎散步就帶左我地去利群, 佢話佢食過一次, 一般啦~問佢多唔多人, 佢話肯定唔多, 都係外地人黎食! 行到正義路尾轉右再行入去就見倒一個紅色招牌寫住利群, 轉入去就見倒牆身有鴨鴨~同箭咀, 都好近路口


入到去同上BLOG睇倒既一樣係一D舊式民居改成

入面有D廂房裝修過, 果然如婆婆所言, 呢度多數都係香港人同外國人~ 仲有D講普通話既就唔知係遊客定本地人~
我地嗌左個SET, $258, 包一隻烤鴨(有2碟)+3個小菜(鹽水鴨肝、蛋卷、麻辣三絲)仲有一碟炒西蘭花~「好味喎」~感覺似第一次去迎囍飲茶~DADDY仔就話都好味,但又未至於超級好味~鴨鴨冇咩肥肉得黎層皮又好厚~包住O個層皮勁薄~~唔似得香港O個D咁多肥膏, 粉皮又厚(DADDY話齋厚過腳皮XD)嗌多罐野飲都係$5, 又唔係好?人~ 食食下有個外國人走埋黎問我地一隻幾多錢, 問係咪$138, 話佢黎左好多年, 加價加得好勁! 可能一來愈來愈出名, 二來話晒新年~ 佢開頭用普通話問DADDY, 佢又用普通話答XD 跟住先轉返英文~XD「唔好玩啦, 佢D普通話仲好過我」XD
問左侍應2個人食唔食得晒一個餐, 佢話唔會食唔晒, 食唔晒可以打包。師傅烤好隻鴨之後拎左俾我地過目, 跟住拎去切, DADDY見倒佢地片得好入, 見晒骨~ 黎到得一碟我都奇怪點解得咁佢, 佢仲話香港都係咁上下, 點知食食下又黎多碟~@0@ 姐仔咁睇得起我地…結果KO晒D小菜(好在細細碟)打包左一碟鴨做消夜~
呢晚到我訓著左先~ 敷敷下MASK訓左…訓左一個鐘倒, 起身食消夜~就咁過左我地既第二日, 聽日就係最後一日喇~


是日收穫


7 comments:

  1. 新年快樂!
    哈爾濱好玩麻 ??  ^-^
    [版主回覆02/13/2008 09:10:00]呢度治安唔好, 北京好玩d ^^
    最慘係冇雪落, 嗚…
    不過o係松花江玩冰好好玩XD 不過好鬼凍XDDDD

    ReplyDelete
  2. CHI YUEN1:08 PM

    天日情人節喇, 祝你同daddy 仔情人節快樂 .
    [版主回覆02/13/2008 23:45:00]你同mauph都係呀 ^^ 情人節快樂

    ReplyDelete
  3. henry51791:05 AM

           情人節快樂!
    [版主回覆02/14/2008 15:08:00]情人節快樂 ^^

    ReplyDelete
  4. 嘉露2:51 PM

    係咪好凍呀...有幾多度呀? 無相睇嘅...快啲post啦
    [版主回覆02/14/2008 15:08:00]依家執緊, FB有D可以睇住先 ^^

    ReplyDelete
  5. Joy Ho9:41 PM


    情人節快樂 ^^
    [版主回覆02/15/2008 01:13:00]情人節快樂~

    ReplyDelete
  6. 真係有好多美食,都幾吸引~
    [版主回覆02/15/2008 12:47:00]仲有D相放唔倒出黎(一篇20張)你睇FB丫 ^^
    食野方面佢就覺得上海好食D, 不過上海冇野玩, 一定要去埋蘇坑(我地上次冇去…)

    ReplyDelete
  7. siukei12:52 PM

    很喜歡冬天的北京,是我和男友定情的地方呢,很浪漫~~
    [版主回覆02/17/2008 01:32:00]E?點解既? 其實你地係點識架?

    ReplyDelete