ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, February 13, 2008

年初七@蝦r邊

終於要返香港喇…嗚…再見喇哈爾濱~~再見喇假期~~>3<



check out時o係酒店大堂影既哈爾濱日報


呢日搭3:20分飛機飛深圳, 上網查過先知原來要o係瀋陽落一落機, 成9點45先到深圳@@



哈爾濱候機室

扭扭在機場



恨左好耐既皇冠 ^^ 尋晚臨訓既驚喜 ^.^ 攝於哈爾濱機場



扭扭在飛機上


呢程機係3程裡面最貴, 之前深圳飛北京都係8xx, 北京飛哈爾濱只係6xx, 而呢次哈爾濱飛深圳要成2xxx! 不過搭既就係最細最嘈既機…仲有班好嘈既東莞團遊客…領隊上唔倒車上機, call爆佢電話…領隊話: 我要等所有人(團友)上晒機先可以行嘛!!



扭扭在瀋陽



再黎唔好睇不過都幾好食既飛機餐


呢個係所謂既魚肉…原來係魚蛋…見去程食左牛, 回程就試下魚, 估唔到d魚蛋又幾好食喎*0*


食飽飽仲有咁多時間, 訓唔倒咁多, 於是把握時間打blog :p 雖然冇得上網, 不過day3同一半day5既遊記都係呢段時間打架^^


去到深圳機場堂哥黎接機, 送左我地去落馬州


第一次去呢度…黎到10:40…原來已經冇火車…又冇旅遊巴返大埔…好在等到11點就有的士入, 仲有小巴, 我地問過大約100左右就打的返黎, 好支力喇…:p 旅行搭慣長途的士去機場, 今次都唔爭在啦~:p 的士大佬都有問過我地行條可能會貴少少不過快d既路好冇, 結果冇收到我地行李費~大約113埋單~


就咁~完成晒今次既旅程lu~ ^0^


1 comment: