ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, February 11, 2008

年初五@蝦r邊

晨咁早就有人打黎問有冇人…我話有人呀, 訓緊覺呀…
跟住8點幾又醒…黎到呢日病情惡化…食左藥, 訓到12點幾先出門口
DADDY仲問我今日駛唔駛休息一日, 我訓覺O個陣佢就O係度睇《廿四個比利》。


太陽島
其實哈爾濱既行程唔多, 由於唔去雪鄉唔去滑雪, 所以睇完教堂行完大街, 只差去埋太陽島就搞掂~


雪博會



打的去太陽島勁平, 只係$18倒, 先去雪博會睇雪雕($150@)。雪雕反而冇尋晚既冰雕咁好睇, 冇咁細緻又比較容易睇倒污糟, 反而一片雪地加d禿樹仲吸引!

雪雕
千祈唔好入o個d熱飲屋, 一罐露露(杏仁露)$30!! 腸腸就ok, $5@(可能係見我地聽倒一罐$30由兩罐變一罐, 所以腸腸先賣咁平), 因為入面有暖氣廁所既地方有熱飲賣, 只係$5@! 不過我地係因為要入去加衫, 又冇理由唔幫襯。
$5影一張合照~
呢度係我黎呢趟行程唯一有雪既地方!daddy都話靚~我地仲坐左o係雪地影相^0^


極地館


唔係咁多旅遊書介紹極地館, 多得版友提醒, 我先可以同daddy仔黎睇企鵝 ^.^ 見倒好大隻北極熊young池邊轉堂, 好搞笑既企鵝仔自己o係度行黎行去, 去到凹位就跳過去, 行行行, 轉身, 行行行, 跳, 行行行!人地o係o個邊開餐佢仲矇盛盛, 由始至終都o係度行黎行去~XD
 
另一邊廂有2隻食飽飽既企鵝O係度依偎XD(定打交!?)

不過DADDY最鍾意佢地落水, 影佢地游水!

無他~因為水底既玻璃遇清晰DJE XD 上面有水氣整到D玻璃朦晒…其中一隻好勁咁游游下一躍而上, 企左O係冰面*0*好多人談論~不過我睇唔倒佢企O係一幕>< 只係見倒水底O個part~!
除左企鵝、熊熊

同狐疑

仲有眼發紅光既海獅、海豚同魚。知道呢度有紀念品賣, 一心唸住去接仔仔, 不過覺得唔係咁靚…但就見倒一隻戴帽既海獅同一隻BB北極熊好可愛~~決定帶佢地返屋企! DADDY話:「唔帶仔仔呀…?」我話我驚唔靚返到去備受冷落咋, 一係你揀隻靚既啦~就一齊揀左依家呢隻, 返到酒店見倒佢地3個O係度睇電視, 覺得佢愈睇愈可愛, DADDY又成日捉佢扭下扭下, 唸左幾日決定叫扭扭B, 三兄弟都要有個B字! 海獅仔就叫矇矇, 北極熊叫哈啤(哈爾濱啤酒XD 丫係哈爾濱既啤啤XDD)


冰雪大世界


雪博會門口有牌話有免費車去, 原來係DVAN仔, 我地唔放心, 不過保安話信得過, 又載唔倒的士就即管上車, 坐坐下叫我地去另一架車, 話O個架開車, 點知一開門車上一家三口就落車, 我地又O係呢度等…等到咁上下都係決定落車, 又搵的士, 問佢去唔去, 都係話唔去, 跟住問佢15蚊去唔去咁先去得成。
門票$150, 好貴, 入到去係好大, 不過全部係一塊塊大冰砌成再加燈, 冇兆麟o個d咁靚咁細緻, 不過有條長梯, 好sin…好在有雪鞋, 不過daddy仔就要好小心, 最終sin左一次XD
入面有大型暖飲屋, 有野食野飲, 25蚊杯熱飲, 不過除左奶類就得橙汁…天寒地凍…我仲聽唔明佢D被DADDY仔形容為含住啖飯講既普通話XD要佢講英文先知係燈汁, 估唔到黎到居然係熱既*0* 仲幾好飲添~~ 我地仲嗌左2寸5蚊既羊肉同一條5蚊既粟米, 見大陸D人咁鍾意食就試下, 不過同台灣一樣係好乾既燒粟米…陣味似粟一燒, 有D係脆既, 幾得意, 不過我都係鍾意烚既多D:P
影左D相, 行左唔係好耐就離開, 打的出返中央大街, 去左麥記買外賣返酒店食。

仲有20件麥樂雞$24~~^0^


5 comments:

  1. 搵E-Shop5:07 PM

    你同佢講......無人點聽你電話......呢
    我剩係見到兩個"蒙面"大賊........咋喎

    ReplyDelete
  2. 嘩~~好正呀, 我都好想去呀~~
    [版主回覆02/25/2008 00:26:00]去啦去啦~

    ReplyDelete
  3. 真係超凍喎!!! 不過睇你地O既行程都幾多O野睇, 不過大陸 D 入場費一 D都唔平!!! 仲好貴!!!!
    [版主回覆02/25/2008 00:26:00]係呀~ 好凍~好玩~好貴:P

    ReplyDelete
  4. Irene7:04 PM

    我真係好鐘意第一張相呀   意景及角度都好好 !
    [版主回覆02/25/2008 00:25:00]我地都好鍾意呢幅呀 ^^

    ReplyDelete
  5. Sui Fan1:43 AM

    中學時沙田舉辦過一次哈爾滨冰雕展
    我玩過冰滑梯
    好開心
    不過對於極怕冷的我來說
    這已是極限
    至少玩完好快就回到warm warm的人間
    看來我這一世人
    都不會主動找人陪我去看雪景的
    要看就靠tv和blog友的相相lu cc
    [版主回覆03/06/2008 13:53:00]其實著夠衫都唔係好凍, 我遲D一定要睇倒落雪!!

    ReplyDelete