ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, February 10, 2008

年初四@蝦r邊


去機場
尋日去天壇o個陣問過司機去機場大約幾錢, 跟手約埋佢今日黎接我地, 7:40check out上的士, 原來黎既係另一個後生仔, 可能尋日o個個係夜更。 去到機場連通道費只係$88, 黎o個陣搭巴士就$13x2, 黎到北京站落車仲要俾個的士佬點左我地行去酒店, 搞到daddy要拖住個20公斤重既o急上上落落...好在走o個陣輕輕鬆鬆, 個o急呢個時候已經去到24.5kg…
入到去, 又去左搵我地熟悉既伯伯食早餐, 點知呢度同深圳唔同冇得上網…反而樓下既上島咖啡先有, 不過就要password…於是我就同依家(o係回程既飛機上)一樣打blog喇XD 之後有得上網先POST返上去~:P



食左個蝦仁蛋卷, 麻麻地。



估唔到都幾好味既飛機餐(牛肉)

11:40機, 2點幾去到機場就有個熱情的士大佬走黎, 出到去收左我地差唔多200蚊車費!!再加20蚊通道費! 都比想像同貴…不過見佢禮禮貌貌, 又同我地搵酒店O係邊, 貴少少都唔同佢計啦~


酒店
去到酒店樓下, 喜出望外喎~ 睇網冇唸過咁古色古香, 上到LIFT, 梯間都好古雅, 可惜到我地走都冇開過燈… 入埋房, 哇~ 盞燈好似澳門D貴酒店呀~O個D咩堡呢~ 我仲以為叫做大廈, 連賓館都稱唔上唔知會點, 點知又幾好喎~! 今次都醒喇我, 黎到樓下就問定有冇浴缸同寬帶, 答案分別係有同冇。咁都好丫, 一嘗素願, 點知…上到去= =大失所望…!!!打返落去問…佢話依家冇我要O個種T口T 欲哭無淚呀!!! 我既泡泡夢呀!!!!!
點都估唔到, 黎到哈爾濱既第一個感覺係---好熱! 可能我著得衫多,不過呢度比剛到北京感覺熱好多, 可能如版友所言, 其實北京大風仲凍過哈爾濱, 於是我就落少左衫落街, 又唔記得戴帽…點知未行到中史大街已經要返轉頭…對耳凍到冇晒知覺…O係北京從未試過…可能未試過冇戴帽…


大件事
一出酒店唔夠2個街口,我就差D俾人扒野…有個細細粒既疑似俄羅斯人想開我個斜?袋! 我由頭到尾都唔知有人O係我後面!! 係DADDY仔見佢外省人又愈行愈近, 我行快佢行快, 我行慢佢行慢…最後伸手想開我個袋先喝住佢! 我就淨係識得笑…激死佢…XD 其實感覺好唔真實…雖然話大陸雜, 估唔到咁切身… 事敗之後佢馬上向前面個女人埋手, 我睇住佢伸手開佢個側?袋, 又係一男一女一齊行, 今次係個女仔自己發現, 轉頭望佢, 唔知係唔SURE佢偷野定係見怪不怪…而行O係我地同佢地之間既人都冇反應…有D心寒…中央大街周圍都有警察站崗, 似乎類似案件好普通。
DADDY仔好擔心, 我D錢同證件放晒O係個小包包度, 佢都估唔到唸度落後成咁…


聖索菲亞大教堂
未上酒店已經經過今次行程既重點名勝, 擺好野就黎呢度影相~不過我地冇入去參觀, 之後亦由於治安問題冇去影夜景。



開餐
羅返帽帽之後, 我地去左中史大街睇下有咩食, 同北京一樣, 呢度都有串燒同冰糖胡蘆, 不過我冇試到, 食過北京最後一串黏牙既加上見過有人食剩半串跑上前丟, 搞到失晒信心…呢度既冰糖胡蘆都唔會夠北京好架啦…等我自己返屋企整先~ ^^
黎到大街中間有一間三層高既食店, 見佢好似幾乾淨, 就入去試下~ 呢度有D似茶樓, 自己搵位, 畫點心紙(不過唔係食點心), 跟住俾D服務員, 俾錢, 等野食~
要左肘花拍黃瓜$14(推介)、紅燒獅子頭、



肉灌三拼、同其貌不揚其實肉鮮皮滑既水餃~(DADDY仔推介),加埋2罐野飲只係$5X, 大陸真係好興飲椰子汁同露露(哈爾濱機場賣成$15罐, 而汽水只係$7)


逛中央大街



呢度好多小型冰雕, 有個冰棋盤我地跟人走左上去溜溜, 好多人跌倒, 又經過BLOG友提過既冰酒吧, 不過我地唔飲酒, 冇入到去。



只係O係出面既冰吧檯影下相 ^^
試左旅遊書提到既馬迭爾冰棒~O係中央大街中心既馬迭爾賓館門口賣, $1枝, 街人好多人買, 人人手執一枝好過癮XD



行下行下, 好快黎到防洪英雄紀念碑, 原來咁近! 跟住仲落左松花江玩「雪趴」(唔知係咪咁叫)$20/2人任玩, +$10按金。



玩左2圈已經又支力又凍, 不過就好哈爾濱XD 我同DADDY仔都凍到傻XDDDD 邊個話哈爾濱唔凍架XDDDD未行到江邊已經有個阿婆跟住我地, 又好似之前個小偷咁我快佢快我慢佢慢…原來係旅行團拉客, 太陽島呀, 坐馬車咁…睇完版友呻笨之後我完全冇興趣…睇住D人O係度繞圈戇居居咁…又有狗拉車…不過係狼狗…好可憐咁唔知有咩好玩…玩左雪趴就夠! 已經好夠氣氛好開心 ^^ 上返江邊, 見倒有雪鞋賣, 白色只售$50, 話原價$65, 因為有少少髒所以平賣, 我又冇咩所謂, 不過試過太細…冇買到, 反而買左2個黑色口罩(絕對冇買錯, 十分有用!! 面面唔駛再受罪喇!)同一頂返香港戴既帽帽(分別只係$5@同$15)
行返去大街, 落左一條叫俄羅斯一條街, 其實只係一間手信店, 不過就買左對同上既雪鞋, 要$65, 加鞋墊$10, 最終$68成交。然後要多4隻套娃, 入面O個D好樣衰好搞笑XD
經過「大件事」一疫之後, 決定每次出門都係打的, 雖然酒店離大街話遠唔遠, 不過都係小心為上, 尤其周圍咁靜, 天又快黑。


兆麟公園



住O係兆麟街點可以唔去兆麟公園。門票$55@ 之前有版友話呢度細可以唔駛黎, 同冰雪大世界差好遠, 不過親身去晒2個就知好大分別, 而且呢個更勝一籌~我仲玩左冰滑梯同恨左好耐, 好多年冇玩過既煙花!!(滴滴金)$1枝, 玩左4枝~比以前玩O個D長~




參賽作品



走O個陣想返大街睇下仲有冇野食賣, 話晒都9點幾…呢度極早天黑, 而D人亦極早收鋪返歸, 咁就問的士大佬去中史大街仲有冇野食啦, 點知知車左我地去一間24小時食店放低我地…之前仲指左大街O係邊…我地行返去大街O個邊, 不過行行下唔對路個天又黑, 於是O係士多買左2個麵同野飲又上左的士, 紅的都係唔識我地間酒店…(藍的就識)幾經辛苦終於返到~ 食埋之前打包既肉灌三拼就訓著左…MASK都冇敷…麵又冇食…


酒店設施
點知訓訓下聽倒「卜」一聲…D燈熄晒(不過好騎哩地有電視睇…)DADDY仔正想白白既時候, 一開燈盞燈就爆左…急CALL服務員上黎, 黎左個好得意既後生仔, 搞左好耐先有返燈, 佢幫我地執左D玻璃碎, 話聽日再搵人換燈膽(因為已經12點幾)。
就咁…
醒左…
白白…


No comments:

Post a Comment