ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, February 12, 2008

年初六@蝦r邊


今日係O係哈爾濱既最後一日, 由於治安唔好, 附近除左個教堂又冇咩俄羅斯特色, 所以今日都冇咩特別地方去。

再去多次哈爾濱最有特色既聖索菲亞大教堂~大家覺唔覺我帶左幾件羽絨呢XD呢件最大件最厚, 原本係DADDY仔著架(但其實本身又係我個喎XD)不過佢黎左咁多日都冇著過羽絨, 所以我就著埋佢唔好SIDE XD


搬家


黎左5日, 2間酒店都冇浴缸好失落, 之前仲特登出九龍塘揀左好耐買左幾包泡泡浴…DADDY就唸倒一個節目~就係去搵一浴缸!XD
佢尋晚沖完涼出黎提出呢個鬼主意~哈哈, 食完晚後就去左中央大街頭既Holiday Inn問,問得好清楚係可以泡澡既浴缸!6xx蚊晚~考慮左一晚,決定最後一日既活動係--「搬家」!第一間就有!!真係好!^0^

daddy話6xx蚊當浸個溫泉,恨左2年既我其實尋晚個心已經有一半飛左過去XD
今日訓醒, 喇喇臨執野搬家~出去食完野就去CHECK IN~之後行返過去搬行李 ^0^


老上號


去返第一日黎到既第一間「老上號」!一來D野都幾好食又平, 二來睇落比較乾淨, 於是再黎一次~



食飽飽之後返左酒店浸"溫泉"^0^~~終於一嘗素願~~ 之後出左去行中央大街,買下手信,不過已經入黑:P去左好多旅遊書都有介紹既華梅西餐廳食飯~



路上時常有街頭煙花~見唔見倒呀~?


華梅西餐廳


好鬼多人, 等左都有半個鐘, 不過服務冇書講到咁差, 仲主動搬我地移檯。不過野食就一般, 其實我只係見佢出名先去試下, 又冇咩地方去咁, DADDY就估佢質素同佢鋪頭樓下間「俄羅斯餐廳」差唔多, 結果一如所料 ^^ 佢話個羊肉好味~我就覺得D蝦唔錯 ^^ 牛扒就…好似飯盒O個質素…

環境方面, 我地坐地下O個層冇咩特別, 但原來上面幾華麗

不過就得樓下有卡位~
飽飽之後先買倒最後既手信(另一套套娃)跟住就返歸LU~ 返去休息下又浸"溫泉":P


黎左幾日都冇食到咩特色野, 好似唔知去邊度搵好, 又冇北京感覺咁安全, 可能一黎到就差D"賴"野…
冇雪既哈爾濱冇咩特色, 只有有雪既部分先好玩~所以O係松花江玩冰最開心~O係太陽島最靚~ 極地館睇企鵝最得意~ 兆麒公園睇冰燈冰雕最新奇 ^0^
不過短期內都唔會再黎喇~


出年要去一個熱D既地方~出門口前唔駛再係咁著係咁著, 返到酒店唔駛再除除除除除:P
返到黎香港o係街唔再覺得凍, 不過o係室內就好唔慣冇暖氣><


day7仲有少少野講既~請密切期待 ^^


No comments:

Post a Comment