ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, December 18, 2008

20磅

好耐冇出過有關減肥既post


o岩o岩睇左個blog, 減肥前後20磅好大分別, 點解我又好似分別不大咁呢


話說06年減左21磅, 三圍同肚腩分別減左大約2寸, 手臂好似一寸, 大腿1, 2寸, 小腿1寸半寸咁上下, 男友叫我唔好減話太瘦, 但我就一直覺得對脾仲係好粗, 就算買衫俾d姐姐仔話瘦都唔信。第一次覺得自己瘦係居然見倒膊頭骨, 搭火車照玻璃時見倒倒映覺得好似都幾瘦(只限上身)。


之前d褲頭由緊去到可以插得落2隻手, 身邊朋友都叫我唔好減



呢度差唔多係最瘦o個陣


直到2年後差唔多肥返晒, 甚至減肥前買既褲都覺得緊…同人講d人都仲係話唔覺…仲話我成日話自己肥左…(我通常係覺得肥左或者瘦左先會上磅)


 


其實自問減肥前都唔係"好"肥, 唔fit囉, 十磅八磅更加係冇可能察覺得倒, 就算係廿磅都唔係有好明顯分別…



(8月減肥期間, 比上面頭2幅重10磅)


對上一次係暑假o個陣減左一排, 睇相又覺得好似幾瘦, 跟住pk之後又冇減, 早2星期上磅嚇一跳, 但丁屎仲話以為我秘密減肥= =||



(肥返, 我唸同8月差5-10磅, 同第一幅差15磅)


No comments:

Post a Comment