ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, December 20, 2008

焦糖脆脆天使蛋白蛋糕(附食譜)

尋日老師聯歡會預備左呢2個蛋糕, 算係第一次整呢個組合。



焦糖脆脆:


40g糖+10g粟膠+10g水煮溶(原食譜話細火煮5分鐘)有色就可以慢慢拌勻, 至金黃色就熄火, 加2g梳打粉快手拌勻(原食譜話20秒不停攪, 我試過就唔駛, 太耐會消泡) 倒落錫紙放涼切碎即成(原食譜話15分鐘)


經過3次實驗之後今次終於似樣喇, 同事話D焦糖脆脆好似, 好好味^0^我都覺得似喇, 同埋唔痴牙~唔知係咪因為今次有磅梳打粉, 而之前就只係約略 ^^"


蛋白戚風:(6寸)


1. 低筋麵粉35g過篩備用;
2. 奶粉8g+水40g+油20g+雲呢拿香油數滴叮20秒, 篩入低粉拌勻, 輕手拌入蛋白;
3. 蛋白120g(約3-4隻)打至起泡後加少許鹽, 打至企身後+糖35g打起;
4. 175'C焗25分鐘, 出爐倒扣即可。


有半年冇整, 唔知做乜係咁攪D蛋白…結果第一個8寸矮左, 唔夠鬆軟…於是整多個6寸, 果真6寸呢個好食D, 亦推介左俾校長食XD


香蒂莉忌廉 Chantilly Cream :


淡忌廉加糖打企 -- 1個6寸大約用100ml淡忌廉, 糖份自己試味


淡忌廉甜左D, D糖又係冇磅, 隨手倒落去:P再配埋D脆脆食就甜左少少…雖然蛋糕減左少少糖都係過甜,同事話食少少就唔覺(實在每人係分得好細件 ^^")


打完都覺得滑, 不過抹2抹就杰, 樣衰衰…會唔會係天氣凍快硬既關係呢?


今次整左一個6寸一個八寸, 不過個八寸盒好高身…個蛋糕一半都冇XD 用返美心個蛋糕托盤原來唔只8寸@0@ 仲要咁高, 我唸要用15-20隻蛋白(一隻30g計)先整倒@@


後記:


個個同事都投訴整得少食唔倒XD 有同事話唸住食完正餐先食甜品, 另一位同事話呢D野要睇情況家嘛~食完其他野冇晒架喇XD


好開心大家咁賞面 ^^" 原先唸住事旦帶一個架咋…大o個個蛋糕底又整得唔係咁好…cream又抹得樣衰…最後都係帶晒返黎…


3位同事問我要食譜, 幾位老師同我報生日XD 又有D叫我貼個MENU同聯絡電話出黎俾人訂XD其他MISS叫我開班, 校長仲講笑話有爐可以帶返黎XD 佢仲話佢都整野食架, 不過我黎O個年佢就升左職, 都冇時間整LU~ 教就唔敢當, 不過我都想一大班人一齊O係學校整蛋糕架XD老師話進修學呢D開開心心咪幾好XD


自己知自己事…搵食真係笑死人~ 不過聽倒大家既讚賞都好開心~卡卡卡卡



未加脆脆



上cream前, 左面係鬆軟d既6寸, 右邊係整得冇咁好既8寸


1 comment: