ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, November 12, 2010

上門負離子

http://hk.myblog.yahoo.com/sarinalouie/article?mid=260&suc=1


原來依家有D咁既野~ 可以上門幫人做負離子


主要係幫一D要O係屋企湊仔既媽媽手~不過唔係媽媽都得~


因發現好多媽咪因為要係屋企湊b,好難抽空出去salon扮靚,因為整親都要四,五個鐘,但係如果有上門服務,既可以係屋企時間自由d,小朋友係自己屋企又自在d,又可以一邊整頭一邊打電腦,睇碟睇下電視,仲可以約埋三五知己一齊整,好方便好輕鬆呢~

負離子:長短髮一律$350/
日本製藥水$450
日本資生堂$600(冇折)
染髮 :$250/highlight+80

絕對唔用大陸貨
負離子包直唔傷髮,保證100%日本製藥水/染髮用意大利染髮膏
出面一般平價salon一係用大陸製藥水,含鉛量超標,一係比新手學師做,有一定風險

但係屋企做要自己洗頭,但又可以以咁平既價錢用隻比較優質既藥水,有優點有缺點,大家可以衡量下!

頭一次更可以優惠價+$80焗游離子焗油,呢隻焗油出去焗要$250up架~

如有興趣請留聯絡電話,我會親自致電給你約時間,或者可以留言比我呀~thx^^

P.S現凡惠顧,可+$40享受修眉服務一次!!


$350唔知價錢UP唔UPDATE, 都幾好喎~


不過得我一個我都唔係好敢, 最好老公O係度就可以試下~


頭先打左去沙田BOOK整頭, 唸住星期日去, 係舊同事介紹既, 話補電100, 不過我冇整開佢就話收返我原價, 但就叫我可以揀隻平既得喇, 但係頭先上網見倒有人話去電髮電到傷晒…我又驚驚地…預約又唔駛留電話一.一


另一間朋友介紹O係大角咀又遠…同埋冇得指定師傅而有2位麻麻地…


 


今次主要搵平既, 上次試過貴既一樣麻麻, 整左3次先OK, 但已經傷晒… :((好在外層仲好滑XD) 事隔幾個月新生出黎O個D又勁鬈難打理, 都係時候再去喇~ 但係唔知邊間好…我其實未試過under1K係OK架…我個頭特別麻煩…但係上次over2K都唔OK…所以今次索性整間平既, 反正只係補電! 上次整過既傷左唔再整喇! 


No comments:

Post a Comment